کد خبر : 1794795 | 07 آذر 1400 ساعت 13:18 | 198K بازدید | 60 دیدگاه

سرمربی ویارئال در نقطه جوش؛

اوج جنجال؛ مداخله پلیس در درگیری ژاوی و امری! (عکس)

دیدار دیشب بارسلونا مقابل ویارئال به جنجالی ترین شکل ممکن و با مداخله پلیس به اتمام رسید.

اوج جنجال؛ مداخله پلیس در درگیری ژاوی و امری! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب در شرایطی با به ثمر رساندن دو گل توسط ممفیس دیپای و فیلیپ کوتینیو در دقایق پایانی در نهایت 1-3 ویارئال را مغلوب کرد که کادر فنی تیم میزبان در طول مسابقه و به خصوص در اتمام بازی به شدت به روند داوری معترض بوده و اعتقاد داشت اشتباهات داوری منجر به برتری بارسلونا شده است. این عصبانیت در نهایت منجر به ادای جملاتی جنجالی از سوی اونای امری، سرمربی اسپانیایی ویارئال خطاب به باشگاه بارسلونا و در ادامه حضور نیروهای پلیس برای آرام ساختن فضا شد.

 

 

1668574

 

در همان دقایق ابتدایی این مسابقه بود که توپ در محوطه جریمه بارسلونا به دست جرارد پیکه، مدافع اسپانیایی و باتجربه این تیم برخورد کرد و این صحنه پنالتی تشخیص داده نشد. جالب اینجاست سزار گرادو، داور این دیدار و گروه بازبینی صحنه حتی تمایلی به دیدن دوباره این صحنه و احتمال تجدید نظر در تصمیم خود نشان ندادند و بازی بدون اعلام پنالتی به سود ویارئال ادامه پیدا کرد.

 

1668736

 

1668603

 

جالب اینجاست در همان دقایق و در لیگ ایتالیا، در بازی دو تیم اینتر و ساسولو در صحنه ای مشابه داور بعد از بازبینی صحنه نظر خود را عوض کرده و به سود اینتر اعلام پنالتی کرد. اما در ادامه بازی رائول آلبیول، مدافع باتجربه ویارئال نیز در محوطه جریمه بارسلونا متوقف شد که این صحنه نیز از دید داور پنالتی نبود. در نهایت تیم مهمان موفق شد در دقایق پایانی به گل رسیده و کار ویارئال را تمام کند.

 

اما خون اونای امری، سرمربی باتجربه ویارئال در پایان بازی به جوش آمده و او ناراحتی خود را سر ژاوی، سرمربی جوان و جدید بارسلونا خالی کرد.  اونای امری خطاب به ژاوی مدعی شد مثل همیشه داوری به سود شما بوده و بارسلونا اینگونه به برتری دست یافته است.

 

اما عصبانیت سرمربی ویارئال در پایان مسابقه نیز ادامه یافت و او در نشست خبری تاکید کرد که هر دو صحنه پنالتی بوده و به ویارئال در مسابقه امشب بی احترامی شده است. اونای امری خشمگین در ادامه تاکید کرد یک نفر باید مسئولیت این تصمیمات جنجالی را پذیرفته و روند داوری را به باشگاه ویارئال توضیح دهد.

 

1668738

 

اما ژاوی نیز آرام نبوده و در پایان بازی مدعی شد علاقه داشته با اونای امری دست بدهد، این سرمربی ویارئال خیلی عصبانی بوده و این حجم از عصبانیت برای ژاوی قابل درک نیست. به هر حال اونای امری در دوران مربیگری خود معمولا نتایج درخشانی در مقابل بارسلونا نگرفته و شاید بدترین شب عمر او در جریان شکست 1-6 پاری سن ژرمن در نوکمپ مقابل همین تیم رقم خورد. اونای امری آن شب نیز به داوری معترض بود و حالا این اتفاق بعد از چهار سال تکرار شده است.

 

1668662

 

1668661

 

1668663

 

به نظر می رسید اونای امری در پایان مسابقه نمی تواند جلوی عصبانیت خود را بگیرد و حتی تمایلی به دست دادن با ژاوی نشان نمی دهد. سرمربی جوان بارسلونا نیز با حرکات دست خود صحبت های اونای امری را نقض کرده و درگیری اینجا شدت می گیرد. همچنین ریکاردو روزتی، خبرنگار مووی استار مدعی شد پلیس برای جدا کردن کادر فنی دو تیم در داخل تونل و در مسیر رفتن به رختکن مداخله کرده است.

دیدگاه‌ها