کد خبر : 1794823 | 07 آذر 1400 ساعت 14:39 | 14.3K بازدید | 12 دیدگاه

اریک گارسیا:

بله؛ با ژاوی خوش‌شانس‌تر از گذشته شده‌ایم

مدافع ملی پوش بارسا معتقد است تیم با هدایت ژاوی نه تنها باروحیه تر از قبل است که شانس نیز با آنها یار شده است.

بله؛ با ژاوی خوش‌شانس‌تر از گذشته شده‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته به زحمت توانست در زمین ویارئال پیروز شود و ژاوی دومین برد متوالی در لالیگا به عنوان مربی بلوگرانا را جشن گرفت. بارسا خوش شانس بود که از لاسرامیکا برنده خارج شد و ژاوی خود نیز به این مساله اعتراف کرد.

در نیمه اول ویارئال مدعی بود داور باید یک پنالتی به سودش اعلام می کرد و به نظر ادعای شان نیز درست بود و گل دوم بارسا که در دقیقه 88 به ثمر رسید نیز بر خلاف روند بازی و روی اشتباه عجیب مدافع ویارئال حاصل شد.

در بازی دیشب اریک گارسیا مثل بازی های قبلی به عنوان مدافع برای بارسا به میدان رفت و روی صحنه مشکوک به پنالتی او بود که با پاس اشتباه خود فرصت گلزنی را در اختیار میزبان قرار داد.

 

 

1668779

 

 

مدافع سابق سیتی در پایان بازی گفت:« در 25 دقیقه ابتدایی شانس های زیادی داشتیم ولی در زدن ضربات نهایی بی دقت کار کردیم ولی نیمه دوم شرایط بهتر شد. بعد از گل می دانستیم که ویارئال فشار وارد می کند و از ابتدا نیز انتظار بازی سختی داشتیم. در نهایت، نتیجه بازی راضی کننده بود و خوشحالم که دیپای و کوتینیو در دقایق پایانی دو گل زدند و باعث پیروزی ما شدند. این یک برد ارزشمند بود و به ما اعتماد به نفس خواهد داد. با وجود تساوی برابر بنفیکا تیم روی روند خوبی بود و باید همین مسیر را ادامه داد.»

 

 

1668580

 

 

پنالتی پیکه:« صادقانه بگویم که هنوز صحنه را ندیده ام و نمی توانم اظهارنظر کنم.»

 

خوش شانسی بارسلونا با ژاوی:« دوست دارم این را تایید کنم. شاید قبلا همان اشتباهی که مرتکب شدم، در نهایت تبدیل به گل می شد ولی الان شانس با ما بیشتر یار است. روحیه بهتری هم داریم و تیم در مسیر پیشرفت است. با ایده های ژاوی به تدریج وفق پیدا خواهیم کرد و به او اطمینان داریم. اعتقادمان به پیروزی در بازی ها نیز بیشتر شده است.»

 

 

دیدگاه‌ها