کد خبر : 1794971 | 08 آذر 1400 ساعت 10:40 | 6.2K بازدید | 4 دیدگاه

اینسینیه: پیروزی ناپولی به مارادونا تعلق دارد

لورنزو اینسینیه، مهاجم ناپولی، مدعی شد که پیروزی این تیم برابر لاتزیو به دیه‌گو مارادونا تعلق دارد.

اینسینیه: پیروزی ناپولی به مارادونا تعلق دارد

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ ایتالیا به مصاف لاتزیو رفت و با چهار گل برابر این تیم به پیروزی رسید.

این بازی اهمیت زیادی برای ناپولی داشت، چرا که میلان در دیدار این هفته خود برابر ساسولو شکست خورد و آنها با پیروزی در این بازی توانستند اختلاف امتیازشان با روسونری را به عدد سه رسانده و با خیال آسوده در صدر جدول رده‌بندی قرار بگیرند.

اینسینیه پس از سوت پایان بازی به DAZN  گفت:« من واقعا از عملکردم لذت بردم و هدف ما این است که در کنار کسب پیروزی، از فوتبالی که ارائه می‌دهیم نیز لذت ببریم. ما روند بسیار خوبی با ساری داشتیم، حتی با این که نتوانستیم قهرمان شویم. لوچانو اسپالتی دوران جدیدی را آغاز کرده و ما در حال کم کردن فاصله با سایر تیم‌ها هستیم. اشتباهات بسیاری برابر اینتر داشتیم اما با اعتماد به نفس زیاد قدم به بازی امشب گذاشتیم.»

 

1548609

 

شب گذشته جو خاصی بر ورزشگاه اختصاصی ناپولی حکمفرما بود، چرا که چراغ‌های ورزشگاه پیش از شروع بازی خاموش شده و مجسمه بزرگ مارادونا در فاصله یک سال پس از درگذشت او به نمایش درآمد.

اینسینیه در این باره گفت:« ما می‌خواستیم با کسب یک پیروزی خوب و تماشایی و ارائه عملکردی درخشان، یاد و خاطره دیه‌گو را زنده نگه داریم. این که توانستیم امشب این پیروزی را برای او به دست آوریم اهمیت و ارزش زیادی برای ما داشت.»

این مهاجم ایتالیایی درباره تمدید قراردادش با ناپولی نیز اظهار داشت:« من سعی می‌کنم درباره این موضوع فکر نکنم چون باید تمام تمرکزم را روی فوتبالم قرار دهم. مدیربرنامه من در حال مذاکره با باشگاه است. این چیزی نیست که فقط به من بستگی داشته باشد، همه باید در این زمینه به توافق برسند.»

دیدگاه‌ها