کد خبر : 1794984 | 08 آذر 1400 ساعت 11:37 | 12.7K بازدید | 35 دیدگاه

مونچی:

داور پنالتی واضح ما مقابل رئال را نگرفت

مونچی، مدیر ورزشی سویا، از عملکرد داور دیدار برابر رئال مادرید انتقاد کرد.

داور پنالتی واضح ما مقابل رئال را نگرفت

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم رئال مادرید و سویا شب گذشته دیدار حساسی را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار کردند که با پیروزی 1-2 شاگردان کارلو آنچلوتی به پایان رسید.

سویا در ابتدا موفق شد دروازه تیم میزبان را باز کند اما در  ادامه این رئالی‌ها بودند که با دو گل کریم بنزما و وینیسیوس جونیور بازی را به سود خود به پایان بردند.

مونچی پس از سوت پایان بازی به خبرنگاران گفت:« هیچ شکی ندارم و نیازی به گفتن هم نیست که تماسی اتفاق افتاد و قطعا پنالتی بود. من نباید این مسائل را مطرح کنم. این پنالتی بسیار واضح و آشکار بود. این خطا کاملا مشخص بود اما ما از جانب کمک داور ویدیویی خوش شانس نبودیم تا ضربه‌ای به سود ما اعلام شود.»

 

1669058

 

با این حال مونچی مدعی شد که قصد ندارد شکست تیمش در این بازی را با استفاده از این جملات توجیه کند. او در این باره اضافه کرد:« من از گرفته نشدن پنالتی سواستفاده نمی‌کنم چون این اتفاق جدیدی نیست. من عصبانی هستم اما باید توجه کنیم که در  هر دو محوطه جریمه بدشانس بودیم و همین موضوع باعث شکست ما شد. داوران این بازی بسیار خوب بودند اما پنالتی را ندیدند که هربار نگاهش می‌کنم برایم از قبل واضح‌تر است.»

مدیر ورزشی سویا همچنین درباره اشتباه بونو که منجر به گل تساوی‌بخش رئال شد اظهار داشت:« بونو کمک زیادی به ما کرده است. ما انسان هستیم و می‌توانیم اشتباه کنیم. ما توانستیم در نیمه اول فوق العاده حاضر شویم. حداقل حق ما تساوی بود. باید از برتری در نیمه اول استفاده می‌کردیم.»

دیدگاه‌ها