کد خبر : 1795004 | 08 آذر 1400 ساعت 13:15 | 23.9K بازدید | 19 دیدگاه

دستور پیکه به بازیکنان: خودتان را زمین بیاندازید

جرارد پیکه، مدافع بارسلونا، از بازیکنان این تیم خواست به هر شکل ممکن برای حفظ سه امتیاز برابر ویارئال تلاش کنند.

دستور پیکه به بازیکنان: خودتان را زمین بیاندازید

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا این هفته در رقابت‌های لالیگا به مصاف ویارئال رفت و با گل‌هایی که در دقایق پایانی این بازی به ثمر رساند موفق به پیروزی در این دیدار شد.

این دومین پیروزی متوالی ژاوی در لالیگا پس از حضور روی نیمکت این تیم بود، اتفاقی که می‌تواند شرایط این تیم را تا حد زیادی بهبود ببخشیده و ثبات نسبی را برای این تیم به ارمغان بیاورد.

آنها در حال حاضر با 23 امتیاز از 14 بازی در رده هفتم جای گرفته و 10 امتیاز با رئال مادرید در صدر جدول رده‌بندی فاصله دارد.

 

1656950

 

بارسا در بازی برابر ویارئال موفق شد با گل دقیقه 48 فرنکی دی یونگ پیش بیفتد اما تیم میزبان موفق شد بازی را در فاصله 14 دقیقه تا پایان بازی به تساوی بکشاند اما ممفیس دیپای توانست در دقیقه 88 بار دیگر بارسا را پیش بیاندازد.

این بازیکن هلندی بلافاصله شروع به خوشحالی کرد و دیگر بازیکنان بارسا نیز به سرعت خود را به او رساندند تا به ثمر رسیدن این گل را جشن بگیرند.

دوربین‌های شبکه موی استار پلاس این تصاویر را ضبط کردند که در آن پیکه خطاب به سایر بازیکنان می‌گوید:« بچه‌ها، حواستان را بیشتر از همیشه جمع کنید. کار ساده است. با زمان بازی کنید، عجله نداشته باشید. با کوچک‌ترین خطا خودتان را روی زمین بیاندازید، با هر تماسی. آرام باشید. ما نمی‌توانیم این سه امتیاز را از دست بدهیم.»

مشخصا پیکه از اهمیت کسب این سه امتیاز در روند رو به بهبود بارسلونا به خوبی مطلع بود و قصد داشت به هر قیمتی این پیروزی را برای تیمش حفظ کند.

اتفاقی که در نهایت با پنالتی دقیقه 94 فیلیپه کوتینیو قطعی شد تا بارسا با دست پر از این دیدار خارج از خانه برگردد.

 

دیدگاه‌ها