کد خبر : 1795008 | 08 آذر 1400 ساعت 13:50 | 8.3K بازدید | 4 دیدگاه

میلان در آستانه بحران؛ دریافت 7 گل در دو بازی

دومین شکست متوالی میلان در دیدار برابر ساسولو رقم خورد تا زنگ خطر برای این تیم به صدا دربیاید.

میلان در آستانه بحران؛ دریافت 7 گل در دو بازی

به گزارش "ورزش سه"، میلان روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ ایتالیا به مصاف ساسولو رفت و در نهایت با نتیجه 1-3 شکست خورد.

شاگردان پیولی هفته گذشته موفق شدند در پایتخت اسپانیا با یک گل از سد اتلتیکو مادرید عبور کرده و امیدهایشان برای صعود به مرحله بعدی را زنده نگه دارند اما به نظر می‌رسد که در لیگ داخلی به مشکل خورده‌اند.

این تیم در بازی هفته سیزدهم برابر فیورنتینا نیز با نتیجه 3-4 شکست خورده بود تا اولین باختش در این فصل را تجربه کند. آنها عملکرد خوبی در این بازی داشتند و علیرغم شکست در این دیدار، نقاط مثبت بسیاری در بازی آنها دیده شد.

اما شکست روز یکشنبه برابر ساسولو نشان داد که این تیم نتوانسته به خوبی با شکست برابر فیورنتینا کنار بیاید. این شکست در حالی رقم خورد که میلان گل اول بازی را نیز به ثمر رسانده و از حریف پیش افتاده بود.

 

1669074

 

حالا اینتر به فاصله یک امتیازی رقیب همشهری خود رسیده و ناپولی نیز با پیروزی قاطعانه 0-4 برابر لاتزیو اختلافش با این تیم را به سه امتیاز رساند تا شرایط کمی برای شاگردان پیولی دشوار شود.

این مربی ایتالیایی باید هرچه سریع‌تر عملکرد ضعیف مدافعانش را مدیریت کرده و شرایط را در خط دفاعی به ثبات برساند تا بتواند انتظار نتایج بهتری از تیمش داشته باشد.

دریافت هفت گل در تنها دو بازی آمار بسیار ضعیفی است و اگر تیمی قصد جنگیدن برای قهرمانی در سری A را داشته باشد نباید چنین نمایش‌هایی را در هیچ یک از خطوطش ارائه دهد.

شاگردان پیولی در پنج بازی اخیر در تمامی رقابت‌ها تنها یک پیروزی به دست آورده‌اند اما این شانس را دارند که در بازی روز چهارشنبه برابر جنووا شرایط خود را تا حد زیادی بهبود ببخشند.

 

 

دیدگاه‌ها