کد خبر : 1795021 | 08 آذر 1400 ساعت 14:56 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

بدشانسی نوشی‌صوفیانی در ادامه کلین‌شیت برای مس

شماره یک مس رفسنجان دقایقی قبل از شروع دیدار با هوادار مصدوم شد.

بدشانسی نوشی‌صوفیانی در ادامه کلین‌شیت برای مس

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان امروز در حالی به مصاف هوادار تهران می رود که دو تغییر اجباری و بزرگ را در ترکیب این تیم شاهد هستیم؛ یکی از این تغییرات در حین گرم کردن به وجود آمد و گل شماره یک نارنجی پوشان به دلیل مصدومیت از حضور در ترکیب تیمش بازماند.

در شرایطی که مس در این دیدار مهدی کیانی، کاپیتان خود را هم به دلیل  مصدومیت در دیدار قبلی مقابل نفت مسجد سلیمان در اختیار نداشت به دلیل مصدومیت داود نوشی‌صوفیانی در هنگام گرم کردن پیش از دیدار مقابل هوادار، فایز الرشیدی جانشین او در ترکیب اصلی شد تا ربیعی با دو تغییر اجباری تیمش را راهی میدان کند.

این اتفاق در حالی رخ داد که نوشی صوفیانی در سه بازی اخیر خود برای مس موفق به ثبت دو کلین شیت شده بود.


مس فصل جدید را با فایز الرشیدی در درون دروازه شروع کرد. با توجه به لغو بازی هفته دوم مس مقابل پدیده (نتیجه این دیدار 3-0 به سود رفسنجانی ها اعلام شد) گلر عمانی در هفته های اول و سوم برای مس به میدان رفت و 4 گل از سپاهان و فولاد دریافت کرد. از هفته چهارم شاهد بازگشت نوشی صوفیانی به دروازه بودیم؛ او مقابل آلومینیوم و نفت مسجدسلیمان دروازه خود را بسته نگه داشت و مقابل پرسپولیس هم از روی نقطه پنالتی، گل خورد.

 

حال باید دید فایز الرشیدی در سومین فرصتی که برای حضور در ترکیب اصلی مس به دست آورده چگونه استفاده می کند و آیا می تواند اولین کلین شیت خود را در لیگ برتر ایران انجام دهد یا خیر.

دیدگاه‌ها