کد خبر : 1795056 | 08 آذر 1400 ساعت 18:14 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

گل روبرتو کارلوسی کاپیتان گل گهر (عکس)

کاپیتان گل گهر با یک شوت دیدنی دروازه پیکان را باز کرد.

به گزارش "ورزش سه"، گل گهر بعد از چهار مساوی متوالی به دنبال کسب پیروزی مقابل پیکان در تهران بود؛ کاری که بسیار دشوار اما سیرجانی ها آن را انجام دادند. با وجود حملات تیم پیکان در ابتدای مسابقه این گل گهر بود که در دقیقه 23 به گل اول دست یافت.

 

گل  سیرجانی ها در این دیدار را کاپیتان آنها به ثمر رساند؛ در دقیقه 23 بازی گل گهر چسبیده به محوطه جریمه در سمت چپ صاحب یک ضربه آزاد شد که این ضربه را پورعلی با یک شوت سرکش و غیرقابل مهار به گل تبدیل کرد.

 

کاپیتان گل گهر با دورخیزی که روی این ضربه آزاد داشت، نشان داد که می خواهد با یک شوت قدرتمند دروازه را هدف بگیرد؛ این گونه هم بود و امین پورعلی یک ضربه محکم و پرقدرت را به توپ وارد کرد که حاصل آن یک شوت غیرقابل مهار بود؛ فرهاد مجد کرمانشاهی در این صحنه فقط یک نظاره گر بود و توپ بدون هیچ واکنشی به تور چسبید.

 

1669155

 

1669156

 

این گل پورعلی شباهت زیادی به گل های روبرتو کارلوس، ستاره اسبق تیم ملی برزیل و باشگاه رئال مادرید داشت که بارها با شوت های زیبای خود دروازه حریفان را باز کرده بود. گل گهر در نهایت با همین یک گل پیروز مسابقه شده و نوار مساوی های متوالی اش را قطع کرد.

 

دیدگاه‌ها