کد خبر : 1795096 | 08 آذر 1400 ساعت 19:25 | 34.9K بازدید | 22 دیدگاه

مغانلو یک فوتبالیست تراز اول است

نویدکیا: بعنوان یک اصفهانی شرمنده مردم هستم

محرم نویدکیا علی‌رغم پیروزی تیمش برابر نساجی نقاط ضعف تیمش را نادیده نگرفته و معتقد است باید ضعف‌های سپاهان برطرف شود.

نویدکیا: بعنوان یک اصفهانی شرمنده مردم هستم

به گزارش "ورزش سه"، محرم نویدکیا پس از پیروزی تیمش برابر نساجی در کنفرانس خبری حاضر شدو در ابتدا راجع به این بازی گفت: بازی تاکتیکی و بسیار خوبی بود مخصوصا برای هوادارانی که از تلویزیون بازی را می‌دیدند بسیار خوب بود. نیمه اول پایاپای بود و دو تیم یکدیگر را آنالیز می‌کردند ولی اگر بخواهم منطقی صحبت کنم تا قبل از به گل برسیم بازی معمولی‌ای را انجام می‌دادیم و بعد از گل اول شرایط خیلی بهتر شد و موقعیت‌های بهتری ایجاد کردیم. نیمه دوم تیم نساجی می‌خواست امتیاز بگیرد و به همین دلیل فضای خیلی خوبی در اختیار ما قرار گرفت و سعی کردیم از آن استفاده کنیم اما متاسفانه ضربات آخر با دقت نبود و موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. نساجی در این هفت بازی که انجام دادیم، تنها تیمی بود که در نیمه دوم توانست به دفاع ما فشار بیاورد و تیم قابل احترامی است. 

 

محرم ادامه داد: نیمه دوم مقداری نظم تاکتیکی لازم را در زمین نداشتیم. درست است تیم من دو هیچ برده و باید خوشحال باشم اما به دلیل اینکه در قسمت‌هایی، نظمی که باید داشته باشیم را نداشتیم برایم سخت است و باید در این هفته درباره این موضوعات حرف بزنیم. نباید موقعیت‌ها را از دست بدهیم کما اینکه موقعیت‌های زیادی هم خلق کنیم باید خیلی منظم بازی کنیم و اجازه ندهیم تا این حد به دفاع‌های چپ و راست فشار بیاید به دلیل اینکه کار هجومی انجام می‌دهیم. اگر بتوانیم این نظم را برگردانیم خواهیم توانست بازی بهتری انجام دهیم.

 

او در خصوص مهاجمان تیمش گفت: اول باید درباره سجاد حرف بزنم که فوروارد هدف است و سال گذشته بهترین بازی‌ها را برای ما انجام داده است. سجاد از خود گذشتگی کرده و به عنوان وینگر بازی می‌کند و درک می‌کنم که ممکن است موقعیت‌های کمتری داشته باشد اما به دلیل شرایط تیم این کار را انجام می‌دهد. درباره‌ی شهریار باید بگویم او در بازی‌های قبل هم تمام تلاشش را انجام می‌داد و موقعیت خیلی زیادی نسیبش نمی‌شد و بازی قبل در نیمه دوم چند موقعیت خوب داشت که استفاده نکرد اما این بازی از آن‌ها استفاده کرد. او یک یا دوموقعیت خوب دیگر هم داشت که انتظار داریم بهتر باشد چون از فوتبالیست‌های تراز اول است و خوشحالم چنین فورواردهایی مثل سجاد و همه دارم و مطمئنم رفته به رفته به تیم کمک می‌کنند.

 

او در مورد مغانلو اضافه کرد: شهریار در هفته‌های گذشته هم خیلی کمک کرد. اما هفته قبل هم گفتم که همه فکر می کنند فوروارد صرفا باید گل بزند اما برای من مسائل دیگر مهم است که آن را انجام می‌دهند. در پایان باید بگویم به عنوان یک اصفهانی شرمنده مردم شهرم هستم و با بچه ها تلاش می‌کنیم با بازی‌هایی که انجام می‌دهیم و با نتایجی که میگیریم مقداری خوشحال‌شان کنیم.

دیدگاه‌ها