کد خبر : 1795105 | 08 آذر 1400 ساعت 19:50 | 6.4K بازدید | 4 دیدگاه

کلاس سپاهان فراتر از آسیاست؛

الهامی: تیم از نبودن من ضربه خورد

سرمربی تیم نساجی از تاثیر پنج بازی که در کنار تیمش نبود صحبت کرد.

الهامی: تیم از نبودن من ضربه خورد

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی بعد از شکست دو بر صفر تیمش مقابل سپاهان با تمجید از تیم حریف گفت: به مجموعه سپاهان تبریک می گویم که یک تیم باکلاس فراتر از سطح آسیا از هر لحاظ هستند. چه از لحاظ بازیکن، چه مدیریت، چه کادرفنی و چه ساختاری که آدم از این ورزشگاه لذت می برد و سپاهان یکی از آبروهای فوتبال کشورمان است.

 

او در مورد بازی ادامه داد: نیمه اول سپاهان بهتر از ما بود و حقش این بود که با گل راهی رختکن شود. در نیمه دوم اما فکر می کنم بازی برابر بود و روی یک غفلت گل دوم را خوردیم. بعد از گل دوم شرایط به گونه ای شد که بچه های ما نتوانستند به بازی برگردند؛ ما توان زدن گل نداشتیم و سپاهان از اندوخته هایش به خوبی محافظت کرد.

 

سرمربی نساجی با اشاره به غایبان پر تعداد تیمش گفت: نبود بازیکنان ما تاثیر گذار بود. بازیکنانی مثل اکبر صادقی، امیر جانملکی و سعید بیگی را به دلیل سرماخوردگی شدید در اختیار نداشتیم. رضا جعفری و احسان قهاری هم تا ظهر معلوم نبود که باشند یا نباشند. دست مان خالی بود ولی این چیزی از ارزش های سپاهان کم نمی کند.

 

الهامی با اشاره به قرعه سخت تیمش در شروع لیگ تاکید کرد: سخت ترین قرعه ممکن به ما خورده بود. چهار بازی بیرون از خانه داشتیم. با استقلال، پرسپولیس، سپاهان و گل گهر بازی کردیم. با پیکان در خانه بازی کردیم که در بازی های خارج از خانه تیم خطرناکی است. در ادامه راه فکر می کنم بچه ها به شرایطی که می خواهیم برسند. انشالله بتوانیم در آینده یک تیم که فوتبال زیبا انجام می دهد با نتایج خوب داشته باشیم.

 

او در پاسخ به این سوال که محرومیتش تمام شده و دیگر می تواند در کنار تیمش باشد و کاری نکند که محروم شود گفت: توکل به خدا انشالله که همین طور می شود. سر این محرومیت ها در سه بازی گذشته ضرر کردیم. البته سه بازی نه و در اصل پنج بازی. یک محرومیت قرمز را کشیدم، یک سه جلسه ای و در بازی با گل گهر هم دقیقه بیست اخراج شدم. پنج بازی نبودم و ضربه اش را تیم خورد. نه اینکه بچه های کادر فنی ضعیف باشند نه همه زحمت می کشیدند ولی خودتان می دانید که تاثیر حضور سرمربی در لب خط خیلی بالاست.

 

دیدگاه‌ها