کد خبر : 1795107 | 08 آذر 1400 ساعت 19:52 | 10.5K بازدید | 4 دیدگاه

خوشحالم چند مدعی قهرمانی وجود دارند؛

مرزبان: اختلاف سه امتیازی چیز خاصی نیست

مربی تیم فوتبال سپاهان معتقد است تیمش در مقابل نساجی مازندران کیفیت خوبی داشته، اما تاکید دارد که این کیفیت باید تداوم داشته باشد.

مرزبان: اختلاف سه امتیازی چیز خاصی نیست

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا مرزبان در میکسدزون خبری ورزشگاه نقش جهان درباره پیروزی دو بر صفر طلایی پوشان مقابل نساجی مازندران بیان کرد: خب امتیازاتی که می گیریم، از نظر روانی خیلی می تواند به تیم کمک کند ولی خیلی نمی توانیم در موردشان صحبت کنیم. مهم این است که ما بعد از 30 بازی بالا باشیم. فعلا نتایج خوبی می گیریم و کیفیتی را ارائه می کنیم که همیشه دنبال آن بوده ایم. دنبال فوتبالی هستیم که هیجان و زندگی در آن وجود داشته باشد.


او ادامه داد: وقتی این بازی ها را می بریم، که بازی های فوق العاده سختی هستند، چون تیم هایی هستند که مقاومت می کنند و بسته بازی می کنند برخلاف نساجی که فوق العاده باز بازی کردند و سعی کردند که شانس داشته باشند.


از مرزبان در مورد سال منتهی به جام جهانی و تاثیر آنها در روح و روان بازیکنان پرسیده شد و او در واکنش به این سوال بیان کرد: بازیکنانی که عضو تیم ملی هستند، بیشترشان خارج بازی می کنند و خیلی تعداد کمی از بازیکنان لیگ در تیم ملی هستند. این انتقاد نیست و جوابی است که به شما می دهم. اینکه هر 5 روز یکبار بازی کنید، خیلی طبیعی است و باید طوری یارگیری کنید و طوری تیمتان را ببندید که فضا آماده 5 روز یک بازی باشد. حتی سه بازی در 10 روز هم چیزی نیست.


سوال بعدی از مرزبان در رابطه با پیش شرط های مورد نیاز برای تداوم روند سپاهان بود و او در این مورد گفت: طبیعتا به مشکل خواهیم خورد و اینطور نیست که تیمی از اول تا آخر با کیفیت بالا بازی کند. جلوی بعضی تیم ها ممکن است به مشکل بخوریم، اما مهم این است که کیفیت بازی را دنبال کنیم. باید قدم به قدم و سه امتیاز به سه امتیاز فکر کنیم.
او با اشاره به فصل گذشته اضافه کرد: پس از اینکه پارسال 65 امتیاز گرفتیم و به جایی نرسیدیم، امسال باید تمام تلاشمان را بکنیم.


مرزبان در مورد مدعیان لیگ نیز اینطور واکنش نشان داد: هنوز چیزی برای استقلال، گل گهر یا پرسپولیس از دست نرفته است. این ها صد در صد به مسابقات برمی گردند. اختلاف سه امتیازی یعنی یک مسابقه. چیز خاصی نیست و نمی توانیم روی آن استراحت کنیم. روندی که داریم را باید ادامه بدهیم. ما تنها مدعی قهرمانی نیستیم، بلکه یکی از مدعیان هستیم که می توانیم قهرمان باشیم. بقیه تیم ها هم کیفیت خوبی نشان داده اند و خوشحال هستم که چند تیم برای قهرمانی تلاش می کنند و این حق مردم است.

 

دیدگاه‌ها