کد خبر : 1795172 | 09 آذر 1400 ساعت 00:01 | 53.1K بازدید | 16 دیدگاه

توپ طلای زنان به بازیکن بارسلونا رسید (عکس)

ملی پوش اسپانیایی بارسلونا توپ طلای زنان را به خود اختصاص داد.

به گزارش ورزش سه، الکسیا پوتیاس، ستاره 27 ساله اسپانیایی که در باشگاه بارسلونا توپ می زند توپ طلای 2021 در بخش زنان را به خود اختصاص داد.

 

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی تیم پاری سن ژرمن این جایزه را به پوتیاس تقدیم کرد و این بازیکن که حسابی احساساتی شده بود، سخنرانی نسبتا طولانی را پس از دریافت توپ طلا انجام داده و سپس در کنار دیدیه دروگبا به تماشای کلیپی از بازی هایش که برای حاضرین هم پخش می شد، نشست.

 

در کلیپی که از زندگی پوتیاس پخش شد، شاهد بخش هایی از دوران کودکی او بودیم؛ جایی که الکسیا از فوتبال برای کم کردن از ناراحتی مرگ شوکه کننده پدرش استفاده کرد و خیلی زود توانست با درخشش در آکادمی بارسلونا به تیم اصلی راه پیدا کرده و با این تیم لیگ قهرمانان اروپا را فتح کند.

 

1669349

 

پوتیاس پس از پخش این کلیپ از مادر و خواهرش که از شادی اشک می ریختند خواست تا در سن کنار او حضور پیدا کنند. دروگبا در واکنش به صحبت های این سه نفر اعلام کرد که اسپانیایی من خیلی خوب نیست ولی فهمیدم که خیلی خوشحال هستند!

 

مگان رپینو از تیم ملی امریکا در سال 2019 توپ طلای بانوان را به دست آورده بود و بعد از یک سال وقفه در برگزاری مراسم، جایزه به یک فوتبالیست اروپایی رسید.

دیدگاه‌ها