کد خبر : 1795208 | 09 آذر 1400 ساعت 09:35 | 87.6K بازدید | 136 دیدگاه

اعتراض کاسیاس: دیگر توپ طلا را قبول ندارم

ایکر کاسیاس، دروازه‌بان اسطوره‌ای رئال مادرید، نسبت به نحوه انتخاب برنده توپ طلا اعتراض کرد.

اعتراض کاسیاس: دیگر توپ طلا را قبول ندارم

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی شب گذشته موفق شد برای هفتمین بار برنده جایزه ارزشمند توپ طلا شده و رکوردی باورنکردنی را خلق کند.

این موضوع با اعتراض زیادی در شبکه‌های اجتماعی همراه شد. بسیاری از فوتبال‌دوستان باور نداشتند که با توجه به شرایط تیمی بارسا و فردی این بازیکن آرژانتینی، شاید این حق بازیکنی مثل روبرت لواندوفسکی بود که جایزه توپ طلای 2021 را دریافت کند.

هرچند بسیاری از طرفداران و بازیکنان سابق فوتبال فرانسه و همچنین رئال مادرید نیز معتقد بودند که امسال نوبت کریم بنزما بود که این جایزه را از آن خود کند.

ایکر کاسیاس پس از اهدای توپ طلا به لیونل مسی با انتشار توییتی در صفحه رسمی خود نسبت به روند انتخاب برنده این جایزه اعتراض کرد.

این دروازه‌بان سابق تیم ملی اسپانیا نوشت‌:« باور داشتن به این جایزه برای من سخت‌تر از همیشه شده است. مسی از نظر من یکی از پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال است اما شما باید بتوانید تعیین کنید که چه بازیکنی پس از گذشت یک فصل فوتبالی بهترین بوده و درخشان‌ترین نمایش را داشته است. لعنتی‌ها! این کار چندان سخت نیست. دیگران هستند که این کار را دشوار کرده‌اند!»

 

1669410

 

لیونل مسی پیش از این در سال‌ها 2009، 2010، 2011، 2012، 2015 و 2019 نیز توپ طلا را از آن خود کرده بود.

روبرت لواندوفسکی علیرغم نمایش درخشانی که در دو سال اخیر در ترکیب بایرن مونیخ داشته، پس از این بازیکن دوم شد.

جورجینیو نیز که به همراه چلسی قهرمان لیگ قهرمانان شده و با تیم ملی ایتالیا نیز جام قهرمانی یورو 2020 را بالای سر برده بود در رده سوم قرار گرفت.

کریم بنزما هم که پس از بازگشت دوباره به تیم ملی فرانسه، به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم تبدیل شده و ستاره و کاپیتان رئال مادرید نیز به حساب می‌آمد  در جایگاه چهارم قرار گرفت.

 

دیدگاه‌ها