کد خبر : 1795209 | 09 آذر 1400 ساعت 09:46 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

مقابل بازیکنی حذف شدم که با اختلاف بهترین پینگ‌پنگ‌باز دنیاست

هدایی: آمادگی زیادی داشتم، اما بدشانسی آوردم

ملی‌پوش تنیس روی میز گفت: از شرایط خوبی در مسابقات جهانی برخوردار بودم، اما در همان مرحله دوم و با بدشانسی با «فان ژن‌دونگ» مواجه شدم که با اختلاف بهترین بازیکن دنیاست.

هدایی: آمادگی زیادی داشتم، اما بدشانسی آوردم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، امیرحسین هدایی، ملی‌پوش تنیس روی میز ایران درباره عملکردش در مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی آمریکا اظهار داشت: تمرینات خیلی خوبی در مجارستان داشتم و حضور در لیگ این کشور کمک بسیاری زیادی به آمادگی‌ام کرد. من در طول ماه‌های اخیر تمرین زیادی داشتم و روزی حداقل 5 ساعت تمرین می‌کردم که نیمی از آن روی میز و نیمی دیگر مربوط به حرکات سرعتی و تمرینات هوازی بود.
 

وی ادامه داد: زمانی که قرعه‌کشی انجام شد، متوجه شدم که با نماینده بلاروس دیدار دارم. بازی این بازیکن بهتر از رنکینگش است و او این مسئله را ماه گذشته و در مسابقاتی که در اروپا برگزار شد، نشان داد و توانست بیشتر بازیکنان خوب قاره را شکست بدهد. می‌دانستم بازی سختی با او دارم، چون بد قلق است. البته می‌توانستم راحت‌تر پیروز شوم، اما خب شرایط کمی سخت شد و در نهایت 4 بر 3 برنده شدم.

 

ملی‌پوش تنیس روی میز کورمان درباره رویارویی با «فان ژن دونگ» قهرمان المپیک از چین گفت: می‌دانستم بازی سختی خواهد بود. البته آماده‌سازی لازم را داشتم این حریف را آنالیز کرده بودم. بازی ما با دو ساعت تاخیر شروع شد و با توجه به اینکه راکتم را در اختیار نداشتم و برای چک شدن در اختیار مسئولان قرار داده بودم، به همین دلیل نتوانستم خوب گرم کنم. همین موضوع باعث شد یکی دو گیم اول کمی حالت گنگ بودن داشته باشم. البته نمی‌توان از این مسئله غافل شد که او بازیکن خیلی فوق‌العاده‌ای است. من در بازی با «فان» حتی در گیم چهارم جلو هم افتام، نتوانستم برتری را تا پایان حفظ کنم. در مجموع فکر می‌کنم حتی آمادگی لازم برای برتری مقابل نفرات 30، 40 دنیا را داشتم و از شرایط خوبی برخوردار بودم، اما در همان مرحله دوم و با بدشانسی با «فان» مواجه شدم که حریف بسیار سرسختی بود.

 

هدایی عنوان کرد: «فان ژن دونگ» با اختلاف بهترین بازیکن دنیاست. چیزی که در رویارویی با این بازیکن به چشم می‌آید، این است که او فقط به فکر حمله کردن است. «فان» حتی اگر در شرایطی باشد که نتواند حمله کند، با عملکردش ورق را به نفع خودش برمی‌گرداند. من قبل از بازی با او فکر می‌کردم که سرویس و دریافت خاصی ندارد، اما وقتی پشت میز قرار گرفتم، دیدم که سرویس‌ها و دریافت‌هایش متناسب با سبک بازی‌اش است. «فان» شاید کامل‌ترین بازیکن باشد.

 

وی درباره برنامه‌های رقابتش پس از حضور در مسابقات جهانی گفت: لیگ مجارستان تا 20 روز دیگه ادامه دارد و پس از آن به ایران برمی‌گردم. همچنین سه روز دیگر راهی مسابقات فنلاند می‌شوم تا در مسابقات آزاد جهانی شرکت کنم.

 

هدایی در پایان عنوان کرد: از حمید احسانی‌مهر تشکر می‌کنم که مثل پدرم است و همیشه محبت داشته است. یکی از دلایل عملکرد خوبم، به خاطر لطف و حمایت‌های او بوده است.  من برنامه‌ریزی خوبی برای سال 2022 کرده‌ام، زیرا رویدادهای بزرگ و مهمی در پیش است که از جمله آنها می‌توان به بازی‌های کشورهای اسلامی، بازی‌های آسیایی هانگژو، رقابت‌های تیمی قهرمانی جهان اشاره که اهمیت زیادی دارم. برایم خیلی مهم است که بهترین نتایج را بگیرم و امتیازات خوبی در رنکینگ کسب کنم.

دیدگاه‌ها