کد خبر : 1795220 | 09 آذر 1400 ساعت 10:33 | 8.3K بازدید | 2 دیدگاه

تناقض در درخواست سازمان لیگ از وزارت بهداشت

فقط برای یک بازی درخواست تماشاچی دادند

در هفته های اخیر دیدار استقلال در برابر نساجی و پرسپولیس در برابر صنعت نفت با حضور تماشاگر برگزار شد.

فقط برای یک بازی درخواست تماشاچی دادند

به گزارش "ورزش سه"، برگزاری تنها این دو بازی با حضور تماشاگر موجب اعتراض دیگر تیم ها شد و اذعان کردند همه تیم ها در برابر قانون یکی هستند و اینکه تنها دیدارهای تیم های استقلال و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود تصمیم ناعادلانه ای است و اگر قرار به حضور تماشاگر در استادیوم است همه تماشاگران باید از این امتیاز بهره ببرند. 

 

شدت این اعتراضات به حدی بود که سازمان لیگ با احترام به حقوق همه تیم ها اعلام کرد دیدارهای یاد شده به صورت آزمایشی با حضور تماشاگر برگزار شد. سهیل مهدی – رییس کمیته مسابقات هم در گفتگو رادیویی مدعی شد از این پس یا همه بازی های لیگ برتر با حضور تماشاگر برگزار می شود یا اینکه همه بازی ها طبق سنوات گذشته بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد. بر همین اساس و با توجه به اینکه مجوزی برای حضور تماشاگر در بازیهای هفته هفتم صادر نشد دیروز هم همه دیدارهای انجام شده بدون حضور تماشاگر برگزار شد. 

 

نکته مهم اینکه سازمان لیگ برای دربی در هفته هشتم به وزارت بهداشت درخواست داده است. این نکته ای بود که هم سهیل مهدی در مصاحبه اش بدان اشاره کرد و هم رییس فدراسیون پزشکی – ورزشی. این تناقض در ادعایی است که سازمان لیگ داشته. سازمان لیگ باید برای همه دیدارهای هفته هشتم درخواست تماشاگر می داده و نه تنها برای یک بازی. به واقع اگر مجوز حضور تماشاگران در استادیوم ها صادر می شود باید برای همه تماشاگران صادر شود و  نه تماشاگران دو تیم استقلال و پرسپولیس. این امتیاز دادن تنها به دو تیم و سلب کردن امتیازات دیگر تیم ها است. از سویی واکسیناسیون عمومی در همه شهرهای کشور انجام شده و هم چنان پیگیری می شود و نه تنها در تهران و اگر دغدغه ای است باید برای همه تماشاگران باشد و اگر دغدغه ای نیست باید تماشاگران شهرستانی هم اجازه حضور در استادیوم ها را پیدا کنند.

دیدگاه‌ها