کد خبر : 1795255 | 09 آذر 1400 ساعت 12:36 | 7.3K بازدید | 3 دیدگاه

شروین بزرگ: یک ریال پول نگرفته ایم

مهاجم صنعت نفت به دلیل اهمیت دیدار با استقلال با مصدومیت وارد زمین شد اما فقط یک نیمه دوام آورد.

شروین بزرگ: یک ریال پول نگرفته ایم

به گزارش ورزش سه، صنعت نفت آبادان استقلال را با یک امتیاز راهی تهران کرد شروین بزرگ در این مورد به خبرنگار ما گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و در تمرینات روی ضربات ایستگاهی خیلی کار کردیم و زمانی که به گل رسیدیم کمی عقب کشیدیم که طبیعی بود. ما قبل از اینکه نیمه اول تمام شود گل دریافت کردیم و واقعا خیلی بد موقع بود. در نیمه دوم هر دو تیم موقعیت هایی داشتند که در نهایت امتیازات تقسیم شد.

 

وی در همین باره ادامه داد: استقلال در کل خوب نتیجه گرفته و سوم جدول بود و ما هم بدون یک ریال دریافتی تا هفته هفتم خوب کار کردیم و تا الان هم هیچ اعتراضی نکردیم و به عشق هواداران بازی کردیم.

 

وی که در این دیدار دچار مصدومیت شد و منصوریان دست به تعویض اجباری زد در این ‌مورد گفت: مصدومیت من از زمان بازی با پرسپولیس بود. در دقیقه یک‌ که آمدم شوت بزنم دوباره کشاله ام درد گرفت و واقعا تا پایان نیمه اول بیشتر دوام نیاوردم و با زور آمپول به این بازی رسیدم.

 

بازیکن زردپوشان آبادان در مورد اعتراض استقلالی ها به داوری گفت: اصلا پنالتی نبود.خودتان بروید آن صحنه را ببینید. در صحنه ای که معتقد هستند طیبی روی یامگا خطا کرده اصلا اتفاقی نیفتاد چون یامگا خودش را زودتر زمین زد اصلا پنالتی نبود و استقلالی ها دارند اشتباه می کنند.

 

بزرگ در پایان در مورد دیدار بعدی با پیکان افزود: حتما باید ببریم و هیچ بهانه ای قبول نیست.

دیدگاه‌ها