کد خبر : 1795382 | 10 آذر 1400 ساعت 01:14 | 10.7K بازدید | 6 دیدگاه

سالرنیتانا 0-2 یوونتوس: بازگشت به مسیر پیروزی

یوونتوس در دیداری از هفته پانزدهم سری آ موفق شد با نتیجه 2-0 در خانه سالرنیتانا به پیروزی برسد.

سالرنیتانا 0-2 یوونتوس: بازگشت به مسیر پیروزی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مکس آلگری که در دو دیدار قبلی شان مقابل آتالانتا و چلسی شکست خورده بودند، در دیدار امشب علی رغم از دست دادن یک پنالتی در ثانیه های پایانی، توانستند به سه امتیاز بازی برسند.

یوونتوس بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 4 بود که روی حرکت دژان کولوسفکی،پائولو دیبالا صاحب موقعیت شد اما ضربه او دقیقا به جایی رفت که دروازه بان سالرنیتانا حضور داشت.

در ادامه بازی متعادل شد و در دقیقه 15، روی یک حرکت از سمت راست و ارسال کولیبالی، سیمی می توانست با ضربه سر کار را تمام کند اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

پس از آن نوبت بازیکنان یوونتوس بود که حملاتی را روی دروازه حریف ترتیب دادند و سرانجام در دقیقه 21 به گل رسیدند. روی یک حرکت تیمی بود که دیبالا بعد از یک و دو با کولوسفکی صاحب موقعیت شد و با یک ضربه تماشایی دروازه سالرنیتانا را باز کرد.

 

1669647

 

تنها یک دقیقه بعد تیم میزبان می توانست به گل تساوی برسد اما شزنی این بار در موقعیت تک به تک مانع گلزنی سیمی شد؛ ضمن اینکه داور هم این صحنه را آفساید اعلام کرد.

در ادامه باز هم این یوونتوسی ها بودند که بیشتر ابتکار عمل را در اختیار داشتند و در دقیقه 28، جورجو کیه‌لینی موفق شد روی یک ضربه آزاد، توپ برگشتی را تبدیل به گل کند اما داور به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت.

در دقایق پایانی نیمه اول باز هم این بازیکنان یوونتوس بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و یکی دو موقعیت دیگر روی دروازه حریف ایجاد کردند اما در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با همان یک گل به سود یووه به پایان رسید.

نیمه دوم را سالرنیتانا بهتر آغاز کرد اما بازیکنان یوونتوس خیلی زود توانستند ابتکار عمل را در دست بگیرند و در دقیقه 57، روی پاس کولوسفکی، این بار کوادرادو بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.

یک دقیقه بعد همه چیز برای گل تساوی سالرنیتانا فراهم بود اما ضربه خطرناک رانیری به تیر دروازه یوونتوس برخورد کرد.

در ادامه باز هم یوونتوسی ها بر بازی مسلط شدند و بعد از چند حمله نصفه و نیمه، سرانجام در دقیقه 70 به گل دوم رسیدند. روی ارسال زمینی برناردسکی از سمت چپ بود که توپ روی تیر اول به موراتا رسید و او هم با یک ضربه حساب شده، توپ را از بین پاهای دروازه تبدیل به گل کرد.

 

1669646

 

برتری یوونتوسی ها بعد از این گل هم ادامه داشت و باز هم بازیکنان این تیم بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند تا اینکه در وقت های تلف شده صاحب یک ضربه پنالتی شدند. خطای گیومبر روی موراتا را داور پنالتی اعلام کرد. دیبالا پشت توپ قرار گرفت اما لغزش او باعث شد تا ضربه اش از بالای دروازه به بیرون برود و بازی با همان نتیجه 2-0 به سود یووه به پایان برسد.

دیدگاه‌ها