کد خبر : 1795388 | 10 آذر 1400 ساعت 09:39 | 15.7K بازدید | 3 دیدگاه

سر خوردن بد موقع مانع از دبل دیبالا (عکس)

پائولو دیبالا، مهاجم یوونتوس، یکی از ستاره‌های تیمش برابر سالرنیتانا بود اما نتوانست درخشش خود را تکمیل کند.

سر خوردن بد موقع مانع از دبل دیبالا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته به مصاف سالرنیتانا رفت تا ناکامی دو بازی اخیر برابر چلسی و آتالانتا را به دست فراموشی بسپارد.

شاگردان مکس آلگری موفق شدند با دو گل پائولو دیبالا و آلوارو موراتا برابر این تیم به پیروزی برسند تا شاید در روزهای آتی و بازی‌ پیش رو شرایط خود را بهبود ببخشند.

اما نقش اول این بازی بدون شک پائولو دیبالا بود که هم گلزنی کرد و هم فرصت دو گله کردن خودش در این بازی را در لحظات پایانی از دست داد.

این بازیکن آرژانتینی موفق شد در دقیقه 21 بازی دروازه حریف را باز کرده و تیمش را پیش بیاندازد اما نتوانست این درخشش را درست چند ثانیه پیش از سوت داور بازی به نشانه پایان مسابقه تکرار کند.

داور بازی در دقیقه 94 بازی یک ضربه پنالتی به سود یوونتوس اعلام کرد و این دیبالا بود که تصمیم گرفت پشت ضربه قرار بگیرد.

 

1669656

 

او با قدرت به سمت توپ حرکت کرد اما درست در لحظه آخر پایش روی زمین ورزشگاه سالرنیتانا سر خورد و در نتیجه توپ را با اختلاف زیاد به بیرون زد تا علیرغم گلزنی و پیروزی یوونتوس، زمین بازی را با نارضایتی ترک کند.

هرچند این ضربه تاثیری در نتیجه بازی و کسب سه امتیاز توسط بیانکونری نداشت اما می‌توانست روحیه دیبالا را برای دیدارهای پیش رو بهبود ببخشد.

 

1669655

 

یوونتوس در حال حاضر با 24 امتیاز از 15 بازی در رده ششم جدول رده‌بندی قرار دارد و بازی بعدی این تیم روز یکشنبه برابر جنووا در ورزشگاه خانگی این تیم در شهر تورین برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها