کد خبر : 1795406 | 10 آذر 1400 ساعت 11:01 | 5.5K بازدید | 2 دیدگاه

برای دیده شدن به شیراز آمدم 

صادقی : فجر بهترین انتخاب برای من بود

دروازه بان فجر می گوید این تیم را برای بهتر دیده شدن انتخاب کرده و تا الان هم جواب گرفته است.

به گزارش ورزش سه، ایمان صادقی در مورد کسب تساوی فجر مقابل پدیده به خبرنگار ما گفت: بازی جذاب بود و هر دو تیم موقعیت‌های زیادی داشتند و به نظرم بازی شناور و پربرخورد بود و دو تیم هم آمده بودند که سه امتیاز بازی را بگیرند تیم پدیده هم به نظر من همانطور که قبل از بازی گفته بودم تیم خطرناکی بود و در نیمه اول موقعیت‌های خوبی داشتند که خدا را شکر توانستیم به کمک خط دفاعی و عملکرد خوبمان جلوی آنها را بگیریم. ابتدای بازی آن طور که می‌خواستیم پیش نرفت به خصوص پاس های اشتباهی که به هم می دادیم کار را برای ما سخت کرد.


دروازه بان فجر سپاسی شیراز که سومین کلین شیت خود را به ثبت رساند در این باره عنوان کرد: اگر گل آفساید از نساجی دریافت نمی‌کردیم و از روی ضربه پنالتی از استقلال گل نمی‌خوردیم الان می توانستیم آمار بهتری داشته باشیم ولی خدا را شکر می کنم امیدوارم در بازی های دیگر هم بتوانیم همین روند خوب را داشته باشیم

 

1669667


وی که عملکرد فوق العاده ای در دیدار با پدیده داشت و بارها اجازه نداد دروازه تیمش باز شود گفت: در سال های گذشته عملکردم در تیم هایی که بودم به چشم نمی آمد بنابراین فجر  را انتخاب و سعی کردم خوب کار کنم و به نظرم برای دوباره دیده شدن انتخاب خوبی بود. تلاشم را می کنم که دوباره به تیم ملی دعوت  بشوم امیدوارم مربیان تیم ملی عملکرد مان را ببینند. آقای اسکوچیچ در ملوان سرمربی ما بود و روی من شناخت دارد.
این بازیکن در مورد دیدار پیشرو با فولاد خوزستان توضیح داد: از امروز تمریناتمان را پیگیری و با یک برنامه ریزی خوب خودمان را برای دیدار با فولاد آماده می کنیم. فولاد هم تیم بسیار خوبی است.

دیدگاه‌ها