کد خبر : 1795424 | 10 آذر 1400 ساعت 12:04 | 18.5K بازدید | 20 دیدگاه

درخواست استقلال برای تبلیغات محیطی دربی

باشگاه استقلال با ارسال نامه ای به سازمان لیگ، خواستار در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی شهرآورد تهران شد.

درخواست استقلال برای تبلیغات محیطی دربی

به گزارش "ورزش سه"،  به نظر می رسد که مجادله استقلال و سازمان لیگ بر سر بحث تبلیغات محیطی همچنان ادامه خواهد داشت. بعد از اتفاقات هفته های گذشته و اینکه صادق دردگر عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ رسما مدعی شد پرونده تبلیغات محیطی این فصل بسته شده و در اختیار سازمان لیگ خواهد بود، حالا آبی ها یک بار دیگر خواهان فراهم شدن زمینه های تبلیغات محیطی شده اند.

 

با  اعلام رسمی استقلال، مصطفی آجورلو، مدیرعامل آبی پوشان در نامه‌ای به حیدر بهاروند، رییس سازمان لیگ؛ خواستار همکاری عوامل اجرایی سازمان لیگ در جهت اجرای تبلیغات محیطی توسط باشگاه استقلال در دربی روز شنبه ۱۳ آذر در ورزشگاه آزادی شد.

 

آجورلو در این نامه یادآور شده است که پیرو توافقات انجام شده در محل وزارت ورزش بار دیگر آمادگی باشگاه استقلال را جهت ارائه ۱۰۰ درصد تضامین از ناحیه کارگزار اعلام کرده و خواستار ارسال فرمت قرارداد فیمابین در اسرع وقت توسط سازمان لیگ شده است. 

 

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان نامه تاکید کرده است؛ در صورت اعلام شماره حساب از سوی سازمان لیگ، باشگاه استقلال آماده واریز سهم سازمان لیگ از تبلیغات محیطی مسابقه با نساجی و دربی تهران خواهد بود.

دیدگاه‌ها