کد خبر : 1795478 | 10 آذر 1400 ساعت 15:33 | 17.6K بازدید | 1 دیدگاه

بازیکن شهرخودرو باید کارت قرمز می‌گرفت؛

گودرزی: مادرم پای تلویزیون بود و ناراحت شد

هافبک فجرسپاسی معتقد است بازیکن شهرخودرو به دلیل خطای خطرناک باید اخراج می‌شد.

گودرزی: مادرم پای تلویزیون بود و ناراحت شد

به گزارش "ورزش سه"، شهرام گودرزی درباره تساوی فجرسپاسی مقابل شهرخودرو اظهار کرد: بازی پر برخورد و فیزیکی بود چراکه هر دو تیم به دنبال پیروزی بودند و موقعیت‌های خوبی داشتند و می‌توانستند برنده باشند ولی در کل یک امتیاز برای ما بد نبود و امیدوارم این تیم از انتهای جدول جدا شود؛ آنها مقابل ما هم بازی خیلی خوبی انجام دادند و تیم پرتلاشی هستند.

 

او درباره برخورد شدیدی که با بازیکن شهرخودرو داشت، ابراز کرد: به دلیل اینکه خودم در آن صحنه حضور داشتم، خیلی متوجه نشدم ولی فیلم را که دیدم متوجه شدم داور باید کارت قرمز مستقیم می‌داد چون واقعا حرکت خطرناکی بود و مادرم که بازی را می‌دید، خیلی ناراحت شده بود. از نظر من بازیکن شهرخودرو باید اخراج می‌شد چراکه خیلی بی‌احتیاط کرد ولی خدا را شکر به خیر گذشت. در کل همیشه به نظر داور احترام گذاشتم و الان هم این موضوع را به کارشناسان داوری واگذار می‌کنم.

 

هافبک فجرسپاسی در مورد تقابل با تیم سابقش و اوضاع نگران کننده شهرخودرو در این روزها عنوان کرد: متاسفانه این تیم اوضاع خوبی ندارد و حیف بود که شهر مشهد با این همه هواداران خوبی که دارد، شرایطشان به این روز بیفتد. امیدوارم شهرخودرو هرچه زودتر شرایط خوبی پیدا کند؛ به‌خصوص با سرمربیگری آقای میثاقیان که همیشه نشان داده مرد روزهای سخت است و امیدوارم که بتوانند به روزهای خوب برگردند.

 

گودرزی در مورد دیدار هفته آینده مقابل فولاد گفت: از موقعی که آقای نکونام به فولاد برگشته شکل خیلی بهتری پیدا کرده و مطمئنا بازی سختی می‌تواند باشد ولی ما هم تیمی نیستیم که به راحتی کم بیاوریم. مطمئناً با تمام قوا می‌رویم و تمام فکر و ذکر ما این است که سه امتیاز  بازی خانگی را بگیریم.

دیدگاه‌ها