کد خبر : 1795496 | 10 آذر 1400 ساعت 17:06 | 9K بازدید | 2 دیدگاه

استاد و شاگرد بهم رسیدند

تقابل ویژه حذفی؛ ذوبی‌های سابق در ژانر جدید

تقابل مجتبی حسینی و مهدی رجب‌زاده در جام حذفی یکی از اتفاقات جالب خواهد بود.

تقابل ویژه حذفی؛ ذوبی‌های سابق در ژانر جدید

به گزارش "ورزش سه"، مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال امروز در سازمان لیگ قرعه کشی شد و 16 تیم لیگ برتری که از مرحله وارد می‌شوند، حریفان خود را شناختند.


بر اساس قرعه کشی انجام شده در یکی از بازی‌ها پیکان تهران میزبان قشقایی شیراز خواهد بود.


برگزاری دیدار پیکان و قشقایی یک تقابل جالب را در خود خواهد داشت که به رویارویی مجتبی حسینی و مهدی رجب‌زاده برمی‌گردد.


مهدی رجب‌زاده از ابتدای فصل جاری هدایت قشقایی شیراز را برعهده دارد و توانسته نتایج خوبی با این تیم دسته اولی در لیگ به دست آورد. رجب‌زاده در گذشته در ذوب‌آهن کاپیتان تیمی بود که مجتبی حسینی سرمربیگری اش را برعهده داشت و رابطه خوبی با این مربی دارد.
رجب‌زاده سال گذشته در شرایطی که خودش هم کاندیدای سرمربیگری ذوب‌آهن بود، وقتی حسینی هدایت این تیم را برعهده گرفت، حمایت خود را از او اعلام کرد تا رابطه خوب دو طرف بار دیگر نمایان شود.حالا تقدیر اینگونه رقم خورده که پیکان و قشقایی با هدایت حسینی و رجب زاده روبه روی هم در جام حذفی قرار بگیرند که تقابل جالبی میان ذوبی‌های سابق خواهد بود.


قشقایی شیراز در رقابت های لیگ دسته اول با هدایت مهدی رجب زاده ستاره سابق فوتبال ایران نتایج خوبی کسب کرده و هم اکنون با اندوخته 13 امتیازی از 7 بازی گذشته خود در رده سوم جدول رده بندی لیگ دسته اول قرار دارد.


پیکان تهران نیز در این فصل با وجود داشتن ترکیبی جوان و محدودیت هایی که در بحث بودجه داشت، تیم خوبی نشان داده و حالا با قرار گرفتن در رده ششم جدول لیگ برتر حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

دیدگاه‌ها