کد خبر : 1795537 | 10 آذر 1400 ساعت 20:56 | 18.2K بازدید | 12 دیدگاه

برای هر ابهامی مستندات وجود دارد؛

باشگاه گل‌گهر: بایناما به هیچ وجه غیرقانونی نیست

روابط عمومی باشگاه گل گهر سیرجان در ارتباط با حواشی ایجاد شده پیرامون بازیکن گابنی خود بیانیه‌ای صادر کرده است.

باشگاه گل‌گهر: بایناما به هیچ وجه غیرقانونی نیست 

به گزارش ورزش سه، روابط عمومی باشگاه گل‌گهر در ابتدای این بیانیه اینطور آورده است:« با توجه به اخبار منتشر شده و بیانیه یکی از باشگاه‌ها در مورد اریک بایناما باشگاه گل‌گهر حق خود می‌داند که توضیحاتی ارائه کند.»

 

 این بیانیه با توجه به اخباری که مبنی بر ملی پوش نبودن بایناما وجود دارد، با اشاره به روندی که گل گهر برای جذب این بازیکن طی کرده، ادامه پیدا کرده است و تاکید شده که برای هر ابهامی در این پرونده مستندات لازم وجود دارد. 

 

مشروح این بیانیه را در ادامه می‌خوانید. 

 

در جذب اریک بایناما تمام مقدمات و تشریفات اداری با توجه به دستورالعمل سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال رعایت شده و پس از بررسی دقیق سازمان لیگ کارت بازی این بازیکن صادر شده است.  تمامی مستندات و مدارک نیز به امضای دبیرکل فدراسیون گابن مستقیما به فدارسیون فوتبال ارسال و فدراسیون پس از دو هفته بررسی کارت بازی را صادر کرد؛ با این حال برای هر گونه ابهامی مستندات تکمیلی را نیز به فدراسیون فوتبال تقدیم خواهیم کرد. 


در این پروسه باشگاه گل‌گهر هیچ‌گونه دخل و تصرفی انجام نداده است و طبق وظایق قانونی خود عمل کرده است و اریک بایناما به هیچ وجه بازیکن غیرقانونی به حساب نمی‌آید.


آیین نامه جذب بازیکن خارجی و قانون هم در این خصوص شفاف سخن گفته و این باشگاه نیز در چارچوبهای تعیین شده رفتار کرده است، از استعلام شرایط جذب تا ارائه ضمانت نامه بانکی آماده به حضور و پاسخگویی در هر کمیته ای هستیم و درخواست این باشگاه پاسخگویی شفاف به ادعاهای مطرح شده و پیشگیری از حاشیه سازی به باشگاهی است که همه تلاش و هدفش کمک به ارتقا فوتبال ملی است و این حق را جهت پیگیری حقوق خود در صورت لزوم این از مراجع بین المللی نیز محفوظ می‌داند.

دیدگاه‌ها