کد خبر : 1795565 | 10 آذر 1400 ساعت 23:45 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

اینزاگی: اینتر هنوز کاری نکرده است

سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر نمایش تیمش مقابل اسپتزیا را تماشایی توصیف کرد.

اینزاگی: اینتر هنوز کاری نکرده است

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در ادامه روند پیروزی های خود امشب در خانه خود با دو گل از سد اسپتزیا گذشته و با یک بازی بیشتر از میلان در رده دوم جدول قرار گرفت. سیمونه اینزاگی، سرمربی نراتزوری پیش از این مسابقه در مورد فرصت کم ریکاوری برای دیدار مقابل رم و البته گلزنی های تیمش بعد از ارسال پاس های فراوان در هفته های اخیر صحبت کرده است.

 

سیمونه اینزاگی گفت: بازی مهمی بود، بازیکنان اینتر نمایشی تماشایی و هیجان انگیز داشتند و من خیلی راضی هستم. ما هنوز کاری انجام نداده ایم و یک بازی چالش برانگیز دیگر در روز شنبه در انتظار ما است. عملکرد هاکان چالهان اوغلو؟ او بازی به بازی در حال رشد است و من از عملکرد این بازیکن راضی هستم. حالا بازی های مهمی  در پیش رو داریم، اما با این اتحاد و میل به پیروزی، شرایط ما خوب است.

 

1661661

 

پیش از این با ارسال پس از ۱۵ پاس موفق به باز کردن دروازه اسپتزیا شدیم و در دیدار برابر ونتزیا نیز بعد ۲۲ یا ۲۳ پاس به گل رسیدیم. هیچ فضایی به بازیکنایی به بازیکنان اسپتزیا ندادیم و ثبت کلین شیت در دیدار امشب برای من خیلی خوشحال کننده بود.

 

دیدار روز شنبه با رم؟ در چند روز آینده خواهیم دید که شرایط تیم چگونه خواهد بود. امیدوار روند ریکاوری بازیکنان اینتر سریع پیش برود تا انتخاب های بیشتری برای این دیدار داشته باشیم. اینتر باید به همین روند ادامه دهد، ما نتایج خوب و متوالی زیادی کسب کرده ایم، اما باید به این روند ادامه دهیم. در این لیگ میلان و ناپل حضور دارند و آتالانتا نیز خیلی خوب بازی می کند، پس ما باید به همین روند ادامه دهیم.

دیدگاه‌ها