کد خبر : 1795579 | 11 آذر 1400 ساعت 01:10 | 11.7K بازدید | 3 دیدگاه

جنوا 0 - 3 میلان؛ فراموشی دو هفته دشوار

میلان با ارائه نمایشی برتر در خانه جنوا با سه گل از سد این تیم گذشت.

جنوا 0 - 3 میلان؛ فراموشی دو هفته دشوار

به گزارش "ورزش سه"، بعد از قبول دو شکست متوالی مقابل فیورنتینا و ساسولو در هفته های اخیر، میلان امشب با تکیه بر درخشش جونیور مسیاس موفق شد با سه گل در خانه جنوا به برتری دست یابد.

 

میلان بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل اول مسابقه دست یافت. این تیم صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و زلاتان با نواختن یک ضربه فوق العاده و مهارنشدنی موفق شد گل اول تیمش را وارد دروازه جنوا کند.

 

1669881

 

1669879

 

دقایقی بعد باز هم خود زلاتان این بار در سمت چپ محوطه صاحب موقعیت شده و فرصت خوبی برای زدن گل دوم روسونری هم داشت، اما ضربه زمینی او با اختلاف کمی از کنار دروازه سیریگو به بیرون رفت.

 

در دقیقه 28 روولا از سمت چپ به داخل زده و می توانست گل اول جنوا را وارد دروازه میلان کند، اما ضربه این بازیکن دقیق نبود و از بالای دروازه حریف راهی خارج میدان شد. در اواخر نیمه اول براهیم دیاز با حرکتی انفرادی و تماشایی شانس خود را برای به ثمر رساندن گل دوم میلان امتحان کرد، اما ضربه او به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 45 میلان به گل دوم دست یافت. ضربه سر اول جونیور مسیاس را سیریگو دفع کرد، اما در ریباند خود او موفق به باز کردن دروازه جنوا شد و روسونری با دو گل برتری برابر حریف راهی رختکن شد.

 

در دقایق ابتدایی نیمه دوم جنوا روی یک موقعیت ایستگاهی می توانست اختلاف را به حداقل برساند، اما مایک مایگنان واکنشی تماشایی روی ضربه سر هرنانی را به زیبایی دفع کرده و دروازه میلان را نجات داد.

 

اما در دقیقه 61 میلان به گل سوم هم دست یافت. ارسال براهیم دیاز در سمت راست محوطه به جونیور مسیاس رسید و او با ضربه ای زمینی و دقیق به گوشه دروازه موفق به زدن گل سوم هم شد.

 

دقایقی بعد جنوا روی حرکت تماشایی پورتانووا و ضربه چیپ این بازیکن می توانست یکی از گل های خورده را جبران کند، اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی به بیرون رفت. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و میلان با همان سه گل جنوا را شکست داد.

دیدگاه‌ها