کد خبر : 1795583 | 11 آذر 1400 ساعت 01:32 | 12.4K بازدید | 2 دیدگاه

واتفورد 1-2 چلسی: آبی‌ها صدر را از دست نمی‌دهند

چلسی در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 2-1 واتفورد را شکست بدهد.

واتفورد 1-2 چلسی: آبی‌ها صدر را از دست نمی‌دهند

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان توماس توخل که با یک امتیاز برتری نسبت به منچسترسیتی در صدر جدول قرار دارند، امشب توانستند تیم سرسخت واتفورد را از پیش رو بردارند تا همچنان صدرنشینی‌شان را حفظ کنند.

واتفورد بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 3 بود که روی ارسال تام کلورلی، این ژوائو پدرو بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او را تروو چالوبا بلوکه کرد تا تنها یک کرنر برای تیم میزبان شکل بگیرد.

برتری واتفورد ادامه داشت و در دقیقه 6، این بار روی ارسال فمنیا، بار دیگر ژوائو پدرو صاحب موقعیت شد اما این بار ادوارد مندی با واکنشی تماشایی، توپ را به بیرون زد.

بازی به دقیقه 13 نرسیده بود که حمله قلبی یکی از تماشاگران روی سکوها، باعث شد تا بازی برای دقایقی قطع شود. اما پس از انتقال او به بیمارستان، بازی از سر گرفته شد.

در شروع مجدد بازی، بازیکنان چلسی عملکرد بهتری داشتند و چیزی نمانده بود که میسون مونت در دقیقه 19 گل اول بازی را به ثمر برساند اما ضربه والی تماشایی او به تیر دروازه برخورد کرد.

برتری چلسی ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 29، سرانجام قفل دروازه واتفورد باز شد. روی یک حرکت از سمت چپ بود که ارسال زمینی مارکوس آلونسو درون محوطه جریمه به هاورتز رسید و او هم مقابل دروازه میسون مونت را صاحب موقعیت کرد. این ملی پوش انگلیسی هم با یک ضربه مطمئن، کار را تمام کرد.

 

1669894

 

بعد از این گل بازیکنان واتفورد پیش کشیدند و این در دقیقه 32 فرصتی برای چلسی ایجاد کرد تا روی یک ضدحمله صاحب موقعیت شوند اما پاس در عمق خوب پولیشیچ، در موقعیت آفساید به هاورتز رسید و این فرصت از دست رفت.

سه دقیقه بعد، روی همکاری کلورلی و ژوائو پدرو، این دنی رُز بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او دقیقا به جایی رفت که ادوارد مندی حضور داشت.

حملات واتفورد ادامه پیدا کرد تا اینکه سرانجام در دقیقه 43، تیم میزبان به گل تساوی رسید. روی یک حمله سریع بود که امانوئل دنیس با پاس موسی سیسوکو صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه چلسی فرستاد.

 

1669895

 

در دقایق پایانی نیمه اول باز هم این بازیکنان واتفورد بودند که موقعیت های خطرناک تری روی دروازه حریف داشتند اما در نهایت در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی 1-1 به رختکن رفتند.

نیمه دوم را دو تیم هجومی آغاز کردند و در دقیقه 49، چیزی نمانده بود که روی یک ضدحمله، چلسی به گل دوم برسد اما ضربه میسون مونت توسط مدافعان حریف بلوکه شد.

حملات دو تیم ادامه داشت و در دقیقه 57، کلورلی روی یک ضدحمله صاحب موقعیت شد اما خروج به موقع مندی، این فرصت را از او گرفت.

در ادامه بازیکنان واتفورد بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما این چلسی بود که در دقیقه 72 به گل دوم رسید. روی یک حرکت تیمی عالی بود که توپ با پاس میسون مونت از سمت چپ به حکیم زیاش رسید و او هم با یک ضربه تماشایی، دروازه را باز کرد.

 

1669892

 

بعد ازاین گل، باز هم این بازیکنان چلسی بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 82، چیزی نمانده بود که بار دیگر همکاری مونت و زیاش به گل منجر شود اما این بار دروازه بان واتفورد توپ را مهار کرد.

تلاش واتفورد برای رسیدن به گل تساوی تا آخرین دقایق ادامه داشت اما در نهایت این تلاش ثمری نداشت و چلسی با نتیجه 2-1 به پیروزی رسید.

دیدگاه‌ها