کد خبر : 1795607 | 11 آذر 1400 ساعت 15:15 | 34.2K بازدید | 54 دیدگاه

برنامه لوا برای کسب توپ طلا: انتقال به رئال!

روبرت لواندوفسکی، مهاجم بایرن مونیخ، باور دارد که برای کسب توپ طلا باید به رئال مادرید ملحق شود.

برنامه لوا برای کسب توپ طلا: انتقال به رئال!

به گزارش "ورزش سه"، هدای جایزه توپ طلا به لیونل مسی و ناکامی لواندوفسکی در دریافت آن باعث تعجب و حتی ناراحتی عده زیادی از فوتبال‌دوستان در سراسر دنیا شد.

حتی مسی نیز در هنگام دریافت این جایزه به این نکته اشاره کرد که با توجه به برگزار نشدن این مراسم در  سال 2020، فرانس فوتبال یک جایزه به لواندوفسکی بدهکار است.

حالا به نظر می‌رسد که این مهاجم ملی‌پوش لهستانی برنامه‌های جدیدتری برای کسب این جایزه در نظر دارد و می‌خواهد از قدرت دیده شدن در پیراهن رئال مادرید برای رسیدن به هدفش استفاده کند.

روزنامه اسپانیایی آ.اس چندی پیش مدعی شده بود که لواندوفسکی خواهان جدایی از بایرن در تابستان سال آینده است، زمانی که تنها یک سال دیگر از قراردادش باقی مانده باشد.

 

1669609

 

حالا این روزنامه مدعی شده که این بازیکن از پینی زهاوی، مدیربرنامه خود، خواسته تا هر پیشنهادی از رئال مادرید را در اولویت قرار دهد تا او بتواند در تابستان سال آینده به این تیم ملحق شود.

این در حالی است که با توجه به انتقال احتمالی کیلیان امباپه به سانتیاگو برنابئو، مدیران این تیم باید بررسی‌های دقیقی برای سایر خریدهای خود در خط حمله انجام دهند.

کریم بنزما در حال حاضر در دوران اوج است و مدیران ارشد رئال باور دارند که این بازیکن هنوز چند فصل دیگر می‌تواند با همین کیفیت در خط حمله حضور داشته باشد.

بحث حضور ارلینگ هالند نیز در ماه‌های اخیر مطرح شده و بسیاری از منابع خبری مدعی شده‌اند که این ستاره نروژی علاقه زیادی به حضور در رئال مادرید دارد و ممکن است در تابستان آینده به این تیم بپیوندد.

در این صورت کار برای جذب لواندوفسکی در این تیم بسیار دشوار می‌شود، چرا که رئال با تعدد نفرات در خط حمله روبروست و نیازی به حضور این بازیکن در تیمش نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها