کد خبر : 1795610 | 11 آذر 1400 ساعت 11:06 | 11.8K بازدید | 12 دیدگاه

جرارد: توانستیم بارها سیتی را بترسانیم

استیون جرارد، سرمربی استون ویلا، از عملکرد بازیکنانش برابر منچسترسیتی تقدیر کرد.

جرارد: توانستیم بارها سیتی را بترسانیم

به گزارش "ورزش سه"، استون ویلا شب گذشته در ورزشگاه خانگی خود میزبان منچسترسیتی بود و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد.

روبن دیاز و برناردو سیلوا با دو گل زیبا سیتی را از حریف پیش انداختند و تلاش‌های استون ویلا برای جبران این دو گل کافی نبود و آنها فقط توانستند به یکی از آنها پاسخ دهند.

استیون جرارد پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« فکر می‌کنم پس از 10 یا 15 دقیقه ابتدایی بازی توانستیم باور واقعی و جسارت خودمان را نشان دهیم. ما در طول نیمه اول هم توانستیم بازی نسبتا خوبی ارائه دهیم. اما فکر می‌کنم در نیمه دوم فوق العاده بودیم و توانستیم بارها سیتی را بترسانیم چون به گلزنی بسیار نزدیک بودیم. در نیمه دوم واقعا موقعیت‌های خوبی داشتیم.»

 

1666341

 

او ادامه داد:« بازیکنان من توانستند در نیمه دوم واکنشی عالی نسبت به شرایط ایجاد شده در زمین نشان دهند. من به آنها گفتم که به هیچ وجه نباید با سری افکنده از این ورزشگاه خارج شوند. من واقعا از عملکردی که در اکثر دقایق بازی از آنها دیدم راضی هستم.»

سرمربی جوان استون ویلا اضافه کرد:« فکر می‌کنم آغاز درخشان سیتی ترکیبی از چند مورد است. آنها همیشه بازی را خوب آغاز می‌کنند و شما می‌توانید کیفیت، کلاس و جایگاهی که در زمین دارند را ببینید. ما باید به بازی و سبک آنها احترام بگذاریم اما من فکر می‌کنم که ما هم در 10 تا 15 دقیقه اول بازی خوب نبودیم. زمانی که توانستیم چندین پاس متوالی ارسال کنیم و به خودباوری برسیم، موقعیت‎های بسیار خوبی برای ضربه زدن به سیتی خلق کردیم.»

استون ویلا با قبول این شکست 16 امتیازی ماند تا پس از 14 بازی در رده سیزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفته باشد. سیتی نیز با 32 امتیاز از همین تعداد بازی در فاصله یک امتیازی چلسی صدرنشین در رده دوم ایستاده است.

دیدگاه‌ها