کد خبر : 1795626 | 11 آذر 1400 ساعت 15:50 | 21.2K بازدید | 1 دیدگاه

سلفی هوادار چلسی با مونت وسط زمین بازی! (عکس)

میسون مونت، ستاره چلسی، پس از گلی که به ثمر رساند با هواداری که وارد زمین شده بود عکس گرفت.

سلفی هوادار چلسی با مونت وسط زمین بازی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در چارچوب مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس به مصاف واتفورد رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 از سد این تیم عبور کند.

در این دیدار پرحاشیه که با توقف بازی به دلیل شرایط اورژانسی یکی از هوداران روی سکوها همراه بود، چلسی در خطر از دست دادن صدرنشینی خود در این رقابت‌ها با کسب تساوی برابر واتفورد بود.

با این حال، میسون مونت که گل اول بازی را به ثمر رسانده بود موفق شد پاس گل پیروزی بخش تیمش را برای حکیم زیاش ارسال کند.  

 

1669955

 

هواداران چلسی پس از به ثمر رسیدن این گل سر از پا نمی‌شناختند و یکی از آنها از موانع امنیتی عبور کرده و به داخل زمین پرید تا خوشحالی‌اش را با بازیکنان تیمش تقسیم کند. او حتی توانست تلفن همراهش را بیرون آورده و سلفی با میسون مونت بگیرد.

 

1669956

 

این بازیکن ملی‌پوش انگلیسی نیز مقاومتی در این شرایط نکرد و با این جیمی جامپ عکسی به یادگار گرفت، چرا که به نظر می‌رسید از به ثمر رسیدن اولین گلش پس از شش بازی بسیار خوشحال است.

چلسی با پیروزی در این بازی جمع امتیازاتش را به 33 امتیاز از 14 بازی رساند تا همچنان در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس قرار داشته باشد. منچسترسیتی نیز در بازی شب گذشته برابر استون ویلا به برتری 1-2 رسید و اگر شاگردان توماس توخل لغزشی در این بازی از خود نشان داده بودند باید جایشان را به این تیم سپرده و به رده دوم جدول سقوط می‌کردند.

دیدگاه‌ها