کد خبر : 1795660 | 11 آذر 1400 ساعت 16:09 | 19.1K بازدید | 6 دیدگاه

تشویق در دقیقه 12 دربی مرسی‌ساید

اتحاد لیورپول و اورتون به یاد دختربچه فقید (عکس)

دقیقه 12 دربی مرسی ساید هواداران حاضر در ورزشگاه گودیسون پارک، به یاد دختربچه 12 ساله لیورپولی که هفته گذشته با ضربات چاقو به قتل رسید، یکپارچه دست زدند.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته لیورپول توانست دربی مرسی ساید را با نتیجه 1-4 از اورتون ببرد و همچنان فاصله با چلسی صدرنشین را روی 2 امتیاز حفظ کند. دیداری که در ورزشگاه اختصاصی اورتون برگزار شد.

 

 

1670019

 

 

در گودیسون پارک به علت درگذشت آوا وایت دختربچه 12 ساله که هفته پیش جان خود را در مرکز شهر به طرز غم‌انگیزی از دست داد، طرفداران هر دوتیم برای زنده نگه داشتن یاد او در دقیقه 12 دست زدند. ترنت الکساندر آرنولد ستاره لیورپول هم پیراهنی به تن کرده بود که روی آن این نوشته به چشم می خورد:« آوا روحت قرین آرامش.»

 

 

1670016

 

 

آوا وایت هفته قبل پس از اصابت چندین ضربه چاقو در مرکز شهر لیورپول دچار جراحت‌هایی عمیق شد و در نهایت درگذشت. یک پسر 14 ساله که نامش فاش نشده برای این قتل بازداشت شده است. این نوجوان با در دست داشتن چاقو چنین قتلی را مرتکب شده است.

 

 

1670017

 

 

این پسر نوجوان تنها برای تأیید نام، تاریخ تولد و آدرسش در دادگاه حاضر شده و فعلاً اتهامی به او وارد نشده، اما شانزدهم مِی سال آینده برای این قتل باید در دادگاه حاضر شود. جلسه دادگاهی و آمادگی هم هجدهم فوریه 2022 برگزار خواهد شد. درخواستی برای وثیقه مطرح نشده، اما این پسر در منطقه‌ای امن بازداشت است. علاوه بر این پسر که بازداشت است، سه پسر دیگر که 13، 14 و 15 ساله هستند دستگیر شدند، ولی با قرار وثیقه آزادشان کردند.

 

 

1670018

 

 

پنج‌شنبه شب گذشته در حالی که خانواده‌ها برای روشن شدن چراغ‌های کریسمس جمع شده بودند، به مرکز شهر هجوم آوردند. امدادگران اورژانس در حالی رسیدند که یکی از مردم ناامیدانه تلاش می‌کرد تا زندگی آوا را نجات دهد. به سرعت آوا به بیمارستان منتقل شد، اما متأسفانه نتوانستند این دختربچه را احیا کنند و اندکی بعد جان‌باخت تا لیورپول در شوک فرو برود.

دیدگاه‌ها