کد خبر : 1795668 | 11 آذر 1400 ساعت 21:21 | 17.2K بازدید | 4 دیدگاه

ستاره فرانسوی چه زمانی بر می‌گردد؟

وضعیت نامعلوم واران، مصدومیتی که خوب نمی‌شود

یک ماه پس از مصدومیت رافا واران، هنوز تاریخ بازگشت او نامشخص است.

وضعیت نامعلوم واران، مصدومیتی که خوب نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، رافائل واران بعد از پشت سر گذاشتن چند فصل فوق‌العاده در رئال مادرید و کسب تمام عناوین ممکن با این تیم، در تابستان تصمیم گرفت که چالش جدیدی را تجربه کند و نهایتاً همانطور که پیش‌بینی می‌شد به منچستر یونایتد پیوست.

هواداران منچستر یونایتد امیدوار بودند که با آمدن رافائل واران خط دفاعی تیم‌شان تقویت شود اما ستاره فرانسوی تا به اینجای فصل بسیاری از بازی های شیاطین سرخ را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

 

 

1659570

 

 

او 9 بار در ترکیب یونایتد حضور داشته که شش مورد در لیگ برتر و سه مورد در لیگ قهرمانان بود و هشت بازی را نیز از دست داده است. واران از یک ماه پیش به دلیل مصدومیت غایب است و هنوز زمان بازگشتش به طور دقیق مشخص نیست.

رو گذشته مایکل کریک در نشست خبری بازی با آرسنال و در مورد واران گفت:« ریکاوری او خوب پیش می رود ولی به طور قطع در یک هفته پیش رو قادر به استفاده از وی نخواهیم بود. نمی توانم تاریخ مشخصی را بیان کنم و فعلا باید صبر کنیم.»

 

 

1660755

 

 

یونایتد هشت بازی در ماه دسامبر پیش رو دارد و بازگشت واران می تواند تا حد زیادی به خط دفاعی این تیم استحکام ببخشد. یونایتد برای گذر از بحران با کادر فنی جدید و بازگشت به جمع 4 تیم باید بازی های پیش رو را برنده شود و واران می تواند در این مهم نقشی تعیین کننده داشته باشد.

دیدگاه‌ها