کد خبر : 1795690 | 11 آذر 1400 ساعت 18:40 | 10.4K بازدید | 18 دیدگاه

خالدی: اگر خوش‌شانس بودیم استقلال را می‌بردیم

امید خالدی میگوید که وضعیت مالی صنعت نفت اسفناک است.

خالدی: اگر خوش‌شانس بودیم استقلال را می‌بردیم

به گزارش ورزش سه، امید خالدی در خصوص بازی هفته گذشته صنعت نفت مقابل استقلال اظهار داشت: بازی خوبی بود. هم می‌توانستیم بازی را ببریم و هم ممکن بود ببازیم. اگر خوش شانس بودیم می‌توانستیم بازی را ببریم چون ما موقعیت برای زدن گل های دوم و سوم را داشتیم. زود به گل رسیدیم و کمی عقب نشینی کردیم که این مساله طبیعی است و پس از آن دوباره نبض بازی را از استقلال گرفتیم و موقعیت خلق کردیم.

 

او با اشاره به بازی با پرسپولیس افزود: بدن های مقداری ما از بازی قبل خسته بود چون در بازی با پرسپولیس خیلی دوندگی و تلاش کردیم و در آن بازی هم حداقل حقمان مساوی بود که دقایق آخر هم می‌توانستیم به این نتیجه برسیم ولی باختیم. در این بازی با استقلال هم از موقعیت ها استفاده نکردیم و بازی با تساوی به پایان رسید و البته استقلال هم موقعیت هایی داشت. بازی با تیم های استقلال و پرسپولیس همیشه سخت است.

 

خالدی درباره عملکرد خودش و همچنین صنعت نفت تا هفته هفتم لیگ عنوان کرد: درباره عملکرد من کادرفنی باید نظر بدهند و درباره عملکرد تیم هم هنوز در ابتدای فصل قرار داریم و انشاالله در نیم فصل می‌توانیم درباره این مساله نظر بدهیم ولی خدا را شکر تیم رو به جلو حرکت می‌کند و شرایط بهتری برایمان رقم می‌خورد و رفته رفته بچه ها بیشتر با هم هماهنگ می‌شوند و انشاالله بهتر هم می‌شویم.

 

وی در واکنش یه نتایج نامطلوب صنعت نفت در ابتدای فصل توضیح داد: اوایل فصل بخاطر شرایط خاصی که وجود داشت و هماهنگ نبودن بازیکنان و نبودن آقای منصوریان نتایج خوبی نگرفتیم. با وجود اینکه کادرفنی خیلی زحمت کشیدند و تمام تلاششان را کردند و جلسات و آنالیز و تمرینات خوبی داشتند و حتی برای شرایط روحی و روانی بچه ها هم زحمت زیادی کشیدند ولی سرمربی فرق می‌کند و مثل پدر خانواده است؛ هرچقدر هم برادر بزرگتر حضور داشته باشد، باز هم پدر خانواده یک چیز دیگر است. خدا را شکر که حال علی آقا هم خوب شد و تیم برگشت.

 

مدافع باتجربه صنعت نفت در خصوص اشتباهات داوری و اعتراض تیم های استقلال و پرسپولیس به داوری های دیدار با این تیم تصریح کرد: تمام داوران ایران تمام توانشان را گذاشته‌اند که بهترین عملکرد را داشته باشند. هر شخصی چه بازیکن، چه مربی و چه داور همه دوست دارند بهترین عملکرد را داشته باشند و خدا را شکر داوران هم همه تلاششان را می‌کنند و اشتباهات هم جزو فوتبال است؛ بازیکن، داور و هر کسی اشتباه می‌کند. من مطمئنم که داوران با همه وجود به زمین می‌آیند که بهترین عملکرد را داشته باشند ولی اشتباهات داوری پیش می‌آید. در بازی های ما مقابل فجر و گل گهر هم داور برای ما پنالتی نگرفت ولی برای همه تیم ها پیش می‌آید و طبیعی است. یک روز برای صنعت نفت و یک روز برای پرسپولیس و استقلال. تمام داوران زحمت تلاش می‌کنند که بهترین عملکرد را داشته باشند.

 

خالدی با اشاره به مشکلات صنعت نفت گفت: وضعیت مالی ما خوب نیست. الان در آستانه هفته هشتم هستیم و هنوز هیچ پولی دریافت نکرده‌ایم ولی قول داده‌اند که پول بیاورند و انشاالله که این کار زودتر انجام شود. هیات مدیره و مدیرعامل زحمت می‌کشند که سریع تر پول را بیاورند. حدود ۷ سال است که صنعت نفت مشکل مالی دارد و این مشکل هم باید ریشه ای حل شود. امیدواریم حل شود و صنعت نفت دغدغه مالی نداشته باشد.

 

وی در خصوص بازی هفته آینده صنعت نفت مقابل پیکان اظهار داشت: تیم پیکان تیم خیلی خوبی است و بازیکنان جوان و باتجربه ای دارد و دونده هستند و تمام تلاششان را در زمین می‌کنند ک نتایج خوبی هم گرفته‌اند و ما هم تمام تلاشمان را برای مردم آبادان انجام می‌دهیم که بتوانیم این بازی را ببریم.

 

مدافع صنعت نفت در پایان در پیش بینی از وضعیت این تیم در ادامه فصل عنوان کرد: الان برای صحبت کردن درباره آینده صنعت نفت زود است ولی ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین جایگاه را برای مردم آبادان و هواداران رقم بزنیم که آخر فصل خوشحال باشند.

دیدگاه‌ها