کد خبر : 1795691 | 11 آذر 1400 ساعت 18:41 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

تاکید دوباره سازمان لیگ؛ تست کرونا بگیرید

چند هفته ای بود که باشگاه های لیگ برتر گرفتن تست کرونا را از اعضای تیم خود متوقف کرده بودند. این به دلیل تزریق هر دو دوز واکسن به اعضای تیم ها بود.

تاکید دوباره سازمان لیگ؛ تست کرونا بگیرید 

به گزارش "ورزش سه"، متوقف کردن تست کرونا  از اعضای تیم با استقبال باشگاه ها مواجه شد به این دلیل که گرفتن هر ست تست کرونا برای باشگاه ها هزینه هایی را به همراه داشت اما با تاکید کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال همه تیم ها موظف شدند از این هفته طبق روال قبلی از اعضای تیم خود تست کرونا بگیرند و نتیجه را به ایفمارک اعلام کنند. بر این اساس نتایج آزمایشات باید به صورت مرتب برای ایفمارک ارسال کنند. 

 

در پی افزایش سرماخوردگی بازیکنان در تیم های لیگ برتری این تاکید از سوی ایفمارک به کادر پزشکی تیم های لیگ برتری ابلاغ شد. نمونه اش تیم نساجی در بازی با سپاهان با سرماخوردگی سه بازیکن کلیدی خود یعنی امیر مهدی جانملکی – سعید بیگی و اکبر صادقی مواجه شد و در نهایت در غیاب این بازیکنان به مصاف سپاهان رفت. 

 

همه تیم های حاضر در لیگ برتر موظف شده اند پیش از هفته هشتم نتایج تست کرونا را به سازمان لیگ اعلام کنند. دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر شنبه و یکشنبه آینده در شهرهای مختلف برگزار می شود.

دیدگاه‌ها