کد خبر : 1795699 | 11 آذر 1400 ساعت 19:24 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

شهرداری سیرجان، برنده دربی کرمان؛

ملوان در فوتبال زنان هم صدرنشین شد!

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال زنان در شرایطی پیگیری شد که مهم‌ترین بازی هفته در بم برگزار شد و شهرداری سیرجان توانست با یک گل حریف نامدار خود را از پیش بردارد.

به گزارش "ورزش سه" مسابقات هفته چهارم لیگ برتر فوتبال زنان صبح امروز با برگزاری دوئل همیاری ارومیه و ذوب‌آهن اصفهان آغاز شد و در ادامه از ساعت 13، دیگر رقابت‌های هفته نیز انجام شد که مهم‌ترین مسابقه میان دو تیم مدعی خاتون بم و شهرداری سیرجان برگزار شد.

 

تقابل همیاری ارومیه و ذوب‌آهن اصفهان برنده نداشت تا سبزپوشان اصفهانی هشتمین امتیاز فصل را به دست آورند اما فرصت خوب رسیدن به صدر جدول را از دست بدهند؛ آن‌سوی میدان هم همیاری با تساوی امروز، اولین امتیاز خود در فصل جدید را به دست آورد.

 

 

 

1670073

 

 

دوئل حساس هفته میان خاتون بم و شهرداری سیرجان نیز تا دقایق پایانی بدون گل دنبال می‌شد اما سبزپوشان سیرجانی توانستند در دقایق پایانی به گل برتری دست پیدا کنند و سهیلا نظام‌آبادی از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی برای شهرداری سیرجان شد تا شاگردان جهان‌نجاتی پیروز بزرگ هفته باشند.

 

بمی‌ها بعد از سه پیروزی متوالی، این هفته متحمل شکست شدند تا صدرجدول را از دست بدهند و برای نخستین‌بار در فصل جدید دروازه این تیم باز شد و این شکست باعث شد تا خاتون به رتبه سوم سقوط کند؛ شهرداری سیرجان هم که یک دیدار معوقه دارد، توانست به سومین پیروزی فصل برسد تا سیرجانی‌ها با 9 امتیاز به رتبه دوم جدول صعود کنند.

 

 

1670074

 

 

دربی حساس کرمان در شرایطی برگزار شد که مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال زنان نیز از نزدیک نظاره‌گر این مسابقه بود و هم‌چنین گلاره ناظمی داور سرشناس فوتسال ایران و مسئول برگزاری لیگ برتر فوتبال نزان، ناظر ویژه این دیدار بود.

 

ملوان بندرانزلی دیگر مدعی این فصل لیگ فوتبال زنان امروز توانست در شهرکرد جشنواره گل به راه بیندازد و شاگردان جهانچی به پیروزی پرگل ..-0 رسیدند تا با 10 امتیاز به صدر جدول صعود کنند و بالاتر از مدعیانی چون خاتون بم، شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان بر صدر جدول تکیه بزنند.

 

 

 

1670072

 

 

طلایی‌پوشان اصفهانی هم در یکی دیگر از مسابقات مهم هفته مقابل زارع باتری سنندج به برتری یک گله دست پیدا کرد تا شاگردان محمودی با 9 امتیاز به جایگاه چهارم جدول صعود کنند؛ آن‌ها در مسابقه امروز یک گل دیگر هم زدند اما داور مسابقه آن را آفساید اعلام کرد.

 

در دیگر مسابقات هفته، پالایش گاز ایلام با نتیجه 4-0 مقابل سارگل بوشهر به پیروزی رسید و مصاف کیان نیشابور و هیات فوتبال البرز نیز به دلیل مشکلاتی معوق شد و قرار است فردا در نیشابور انجام پذیرد.

 

* نتایج هفته چهارم لیگ برتر فوتبال زنان (پنجشنبه 11 آذرماه)

همیاری ارومیه 0 - 0 ذوب‌آهن اصفهان
خاتون بم 0 - 1 شهرداری سیرجان
ملی‌پوشان شهرکرد 0 - 3 ملوان بندرانزلی
سپاهان اصفهان 1 - 0 زارع باتری سنندج
پالایش گاز ایلام 4 - 0 سارگل بوشهر
کیان نیشابور  - هیات فوتبال البرز (معوق-فردا جمعه برگزار خواهد شد)

دیدگاه‌ها