کد خبر : 1795750 | 12 آذر 1400 ساعت 10:16 | 24.2K بازدید | 26 دیدگاه

برونو فرناندز: نوبت رونالدو بود پنالتی بزند

برونو فرناندز، ستاره منچستریونایتد، می‌گوید به اندازه خودش به پنالتی زدن کریستیانو رونالدو اطمینان داشته است.

برونو فرناندز: نوبت رونالدو بود پنالتی بزند

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر انگلیس میزبان آرسنال بود و موفق شد با نتیجه 2-3 از سد این تیم عبور کند.

رونالدو در این بازی دو گل تیمش را وارد درازه حریف کرد و برونو فرناندز نیز تک گل دیگر یونایتد را به ثمر رساند تا یک همکاری تمام پرتغالی برای پیروزی شیاطین سرخ برابر آرسنال شکل گرفته باشد.

دومین گل رونالدو که گل سوم و پیروزی بخش تیمش نیز به حساب می‌آمد  در دقیقه 70 از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. این در حالی بود که شاید بسیاری انتظار داشتند که فرناندز مثل قبل پشت ضربات پنالتی قرار بگیرد اما او این بار توپ را در اختیار رونالدو گذاشت.

این هافبک پرتغالی که آخرین ضربه پنالتی‌اش در جریان شکست 0-1 برابر استون ویلا را خراب کرده بود، پس از بازی از این که توپ را به رونالدو سپرده ابراز خوشحالی کرد.

 

1670155

 

او به بی بی سی اسپورت گفت:« ما هیچ صحبتی نداشتیم. من آخرین ضربه را از دست داده بودیم، بنابراین به اندازه خودم به پنالتی زدن او اطمینان داشتم. این بار نوبت رونالدو بود که پنالتی بزند چون من پشت آخرین پنالتی ایستاده و خرابش کرده بودم. مهم نیست که چه کسی ضربات پنالتی را می‌زند.»

رونالدو موفق شد با این گل از رکورد 800 گل زده عبور کند و به اولین بازیکن تاریخ تبدیل شود که چنین رکوردی را به ثبت رسانده است.

فرناندز درباره درخشش هم وطنش در یونایتد به آمازون پرایم گفت:« باورنکردنی است. همه ما می‌دانیم که او بازی به بازی و سال به سال پیشرفت می‌کند. او می‌خواهد همچنان بهترین باشد و این کاری است که انجام می‌دهد. او می‌داند که چطور انگیزه‌هایش را حفظ کند.»

دیدگاه‌ها