کد خبر : 1795769 | 12 آذر 1400 ساعت 12:17 | 58.4K بازدید | 16 دیدگاه

چرا رونالدو مقابل آرسنال تقاضای تعویض کرد؟

کریستیانو رونالدو، ستاره منچستریونایتد، پس از بیرون رفتن از زمین برابر آرسنال مستقیما به رختکن رفت.

چرا رونالدو مقابل آرسنال تقاضای تعویض کرد؟

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در ورزشگاه اولدترافورد میزبان آرسنال بود و موفق شد با نتیجه 2-3 برابر این تیم به برتری برسد.

رونالدو دو گل برای تیمش در این بازی به ثمر رساند تا نقش مهمی در این پیروزی داشته باشد و تعداد گل‌های زده شده در طول دوران فوتبال حرفه‌ای خود را به عدد 801 برساند.

اما بیرون آمدن این بازیکن در دقایق پایانی بازی از زمین باعث ایجاد نگرانی‌هایی شد.

گفته می‌شود رونالدو به نیمکت یونایتد اشاره کرده که او را بیرون بکشند و همین موضوع منجر به گمانه‌زنی درباره مصدومیت این بازیکن شده است. او در دقیقه 88 زمین بازی را ترک کرده و جایش را به آنتونی مارسیال داد. 

 

1670197

 

با این حال، او بدون این که نشانه‌ای از درد داشته باشد مستقیما به سوی رختکن رفت و دوربین‌ها تصاویری از او را در حال که به سوی رختکن می‌دوید ضبط کردند.

این بازیکن پرتغالی پس از پایان بازی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش با تشکر از هم تیمی‌ها و هواداران، مدعی شد که فرصتی برای جشن گرفتن نیست و آنها باید به بازی بعدی فکر کنند.

کریک نیز پس از بازی به تمجید از نمایش درخشان این بازیکن و همچنین رفتاری که پس از نیمکت نشینی برابر چلسی داشت پرداخت و او را بازیکنی باورنکردنی توصیف کرد.

با دو گلی که رونالدو در بازی شب گذشته به ثمر رساند، یونایتد موفق شد سه امتیاز این بازی را از آن خود کرده و جمع امتیازاتش را به عدد 21 برساند.

 آنها در حال حاضر با 12 امتیاز کمتر نسبت به چلسی صدرنشین در رده ششم جدول رده‌بندی قرار دارند و امیدوار هستند که با حضور رالف رانگنیک این شرایط را بهبود ببخشند.

دیدگاه‌ها