کد خبر : 1795772 | 12 آذر 1400 ساعت 12:37 | 16.8K بازدید | 7 دیدگاه

خطر از دست دادن دربی بیخ گوش ستاره کلیدی رئال

کاسمیرو در صورت دریافت کارت زرد در دیدار مقابل رئال سوسیداد تقابل با اتلتیکو مادرید را از دست خواهد داد.

خطر از دست دادن دربی بیخ گوش ستاره کلیدی رئال

به گزارش "ورزش سه"، کاسمیرو اکنون در موقعیتی قرار گرفته که پیش از این نیز بارها آن را تجربه کرده است. او با دریافت یک کارت زرد از همراهی رئال‌مادرید در بازی بعدی این تیم محروم خواهد بود. این یک بدشانسی بزرگ برای کارلو آنچلوتی محسوب می شود چرا که رئال در دو بازی پیش رو باید به مصاف دو حریف مستقیم خود یعنی رئال سوسیداد و اتلتیکومادرید برود.

 

این شرایط بدین معناست که حالا کارلو آنچلوتی باید یک تصمیم سخت بگیرد. در واقع سرمربی ایتالیایی یا باید در دیدار حساس مقابل رئال سوسیداد از کاسمیرو در ترکیب اصلی خود استفاده کند یا اینکه روی این بازیکن ریسک نکرده و او را برای دیدار برابر اتلتیکو در دربی مادرید حفظ کند؛ شرایطی که یک تردید بزرگ را برای کارلو آنچلوتی به وجود آورده است.

 

 

1670199

 

 

با این حال در صورت اینکه آنچلوتی تصمیم بگیرد در دیدار برابر سوسیداد از کاسمیرو در ترکیب خود استفاده نکند گزینه هایی برای جانشینی این ستاره برزیلی وجود خواهد داشت. ادواردو کاماوینگا در عین جوانی نشان داده که قابلیت های فوق العاده ای دارد و به نظر می رسد که آنچلوتی می تواند روی او برای جانشینی کاسمیرو حساب باز کند. از طرف دیگر تونی کروس و فدریکو والورده گزینه‌های دیگری محسوب می‌شوند که می توانند در پست هافبک برزیلی عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

دیدگاه‌ها