کد خبر : 1795786 | 12 آذر 1400 ساعت 13:18 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

مدعیان در خانه جشنواره گل به راه انداختند؛

6 بازی و 52 گل در هفته ششم فوتسال زنان!

هفته ششم لیگ برتر فوتسال زنان در شرایطی پیگیری شد که مدعیان صعود به مرحله پلی‌آف توانستند با پیروزی‌های پرگل مقابل رقبای‌شان هفته را به پایان برسانند.

6 بازی و 52 گل در هفته ششم فوتسال زنان!

به گزارش "ورزش سه" در فاصله یک هفته به پایان نیم‌فصل نخست مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال زنان، در روز استراحت چیپس کامل مشهد در گروه اول و پیکان تهران در گروه دوم، 5 مسابقه از رقابت‌های هفته ششم برگزار شد و یک دیدار هم به دلیل عدم حضور تیم میهمان در تهران لغو شد.

 

تقابل بوتا پلاس ایرانیان و پویندگان صنعت فجر شیراز به دلیل عدم حضور تیم شیرازی 3-0 به سود بوتا شد؛ در مهم‌ترین دیدار گروه اول، تیم صدرنشین پالایش نفت آبادان در خانه هیات فوتبال رودان را گلباران کرد و شاگردان علوانی موفق شدند با درخشش مریم نوری 13-2 حریف گمنام خود را از پیش بردارند.

 

در دیگر مسابقه گروه اول، مس کرمان در غیاب خواهران کریمی‌نسب، بازهم در کسب پیروزی ناکام بود و برای سومین بازی متوالی گلی هم به ثمر نرساندند و تیم فرهان ملارد موفق شد با برتری 4-0 از سد حریف خود در کرمان بگذرد.

 

در مسابقات گروه دوم، تیم پرستاره نصر فردیس با سرمربی جدیدش فاطمه شریف امروز مقابل پارس آرا شیراز کار سختی در پیش نداشت و آن‌ها موفق شدند 9-0 در روز درخشان نسا احدی حریف شیرازی خود را شکست بدهند.

 

ملی‌حفاری اهواز دیگر مدعی این گروه در روزی که سحر پاپی نقش اول را در پیروزی تیمش ایفا کرد، در خانه 10-1 از سد تیم قعرنشین هیات فوتبال اصفهان گذشت و مس رفسنجان هم در دیدار خانگی موفق شد با نتیجه 8-2 مقابل کیمیای اسفراین به پیروزی برسد تا همه مدعیان صعود به پلی‌آف هفته‌ای پرگل را پشت سر بگذارند.

 

ثبت 52 گل در 6 مسابقه، رکوردی بی‌سابقه در فصل جدید لیگ برتر فوتسال زنان بود که امروز به ثبت رسید؛ پیش از بازی‌های امروز در هفته چهارم فصل جاری بود 40 بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد.

 

نتایج کامل هفته ششم لیگ برتر فوتسال زنان (جمعه 12 آذر)

 

* گروه اول
مس کرمان 0 - 4 فرهان ملارد
بوتا پلاس ایرانیان 3 - 0 پویندگان صنعت فجر شیراز
پالایش نفت آبادان 13 - 2 هیئت فوتبال رودان

* گروه دوم
مس رفسنجان 8 - 2 کیمیای اسفراین
ملی حفاری اهواز 10 - 1 هیات فوتبال اصفهان
نصر فردیس کرج 9 - 0 پارس آرا شیراز

دیدگاه‌ها