کد خبر : 1795823 | 12 آذر 1400 ساعت 16:45 | 29K بازدید | 13 دیدگاه

معاوضه با کوتینیو

تنها راه‌کار بارسا برای انتقال زمستانی کاوانی

بارسلونا ادینسون کاوانی را همین زمستان می خواهد ولی مشکلات مالی سد راه شده است.

تنها راه‌کار بارسا برای انتقال زمستانی کاوانی

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که ال چیرینگیتو ادعا کرد سران بارسا با برادر و مدیر برنامه های ادی کاوانی تماس گرفته اند تا شرایط جذب او را جویا شوند. ستاره اروگوئه ای که تابستان قراردادش با منچستر را یک سال دیگر تمدید کرد، اطلاع نداشت که قرار است رونالدو هم به جمع شیاطین سرخ ملحق شود و همین انتقال باعث شد تا کاوانی جایگاهش را کاملا از دست بدهد. او که حتی شماره 7 خود را به رونالدو تقدیم کرد، حالا یک نیمکت نشین محض است و برای رهایی از این وضعیت قصد پیوستن به بارسلونا را دارد ولی باشگاه کاتالان برای جذب وی در زمستان با مشکلات مالی روبرو است.

 

 

1650219

 

 

بارسا می تواند کاوانی را تابستان به عنوان بازیکن آزاد جذب کند ولی معضل گلزنی باعث شده تا به دنبال راهی برای انتقال او در زمستان باشد و طبق ادعای سان، قصد دارد فیلیپ کوتینیو را به منچستر پیشنهاد دهد. اگر باشگاه انگلیسی موافقت کند، مبلغی اضافه تر نیز به بارسا پرداخت خواهد کرد تا اینچنین خط هافبک خود را با ستاره سابق لیورپول تقویت کرده باشد.

 

 

1670274

 

 

جدا شدن کوتینیو از بارسا باعث خواهد شد تا باشگاه از پرداخت مبلغ دستمزد بالای او نیز خلاص شود و در عوض کاوانی را با دستمزدی پایین تر در اختیار خواهد داشت و به نظر می رسد او بازیکنی مفید تر نیز خواهد بود. اکنون باید دید پاسخ رالف رانگنیک سرمربی جدید یونایتد در مورد این معاوضه بازیکن چه خواهد بود.

 

 

دیدگاه‌ها