کد خبر : 1795887 | 12 آذر 1400 ساعت 21:49 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت نقی‌زاده به تبریز به امید گل(عکس)

هافبک تبریزی آلومینیوم در تقابل با تیم سابق خود امیدوار به گلزنی است.

بازگشت نقی‌زاده به تبریز به امید گل(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در حالی این هفته به مصاف تراکتور خواهد رفت که شاگردان رسول خطیبی برای ماندن در بالای جدول نیاز جدی به کسب سه امتیاز در تبریز دارند و حضور نفرات تبریزی و سابق تراکتور در جمع شاگردان این سرمربی کاری کرده تا آنها انگیزه بیشتری برای تقابل این هفته داشته باشند.

 

علیرضا نقی‌زاده، هافبک هجومی آلومینیوم که در این فصل عملکرد درخشانی داشته و دو گل حساس مقابل فولاد خوزستان و پرسپولیس به ثمر رسانده، در تقابل با تیم زادگاهش به دنبال گلزنی دوباره و کسب سه امتیاز برای تیمش است و از سوی دیگر می‌تواند با باز کردن دروازه تراکتور در جمع سه گله‌های لیگ برتر و برترین‌ها قرار بگیرد.

 

این هافبک تکنیکی در شرایطی همراه آلومینیوم به تبریز سفر کرده که نخستین بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی فصل ۰۱-۱۴۰۰ بود که در بین تمام تیم‌ها جابه‌جا شد و از مس رفسنجان به تراکتور پیوست، اما بخاطر بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم تصمیم به جدایی گرفت تا حالا در جمع شاگردان رسول خطیبی برابر تراکتوری‌ها صف‌آرایی کند.

 

نقی‌زاده که سابقه پوشیدن پیراهن تراکتور، گسترش فولاد و ... را دارد، اکنون یکی از مهره‌های کلیدی اراکی‌ها و امیدهای گلزنی آلومینیوم به شمار می‌رود و می‌تواند در تقابل با تیم سابقش با موقعیت‌سازی و شوت‌های خود خطرساز ظاهر شود.

 

1670360

دیدگاه‌ها