کد خبر : 1795946 | 13 آذر 1400 ساعت 10:07 | 20.1K بازدید | 5 دیدگاه

پیام اینتر برای مدافع میلان: منتظرت هستیم

باشگاه اینتر در اقدامی قابل تقدیر پیامی را برای سیمون کیائر، مدافع مصدوم میلان، منتشر کرد.

پیام اینتر برای مدافع میلان: منتظرت هستیم

به گزارش "ورزش سه"، کیائر به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی پای چپ تحت عمل جراحی قرار گرفته و تا شش ماه آینده قادر به حضور در میدان نخواهد بود.

باشگاه میلان نیز روز گذشته خبر انجام عمل جراحی روی پای این بازیکن و دوری طولانی مدت او از میادین فوتبال را تایید کرد.

غیبت این مدافع در زمین برای میلان بسیار دشوار است و استفانو پیولی نیز تایید کرد که این باشگاه احتمالا در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به دنبال جذب جانشین برای او خواهد بود.

 

1637472

 

حالا باشگاه اینتر با انتشار بیانیه‌ای نسبت به این اتفاق تلخ در دوران حرفه‌ای قهرمان یورو 2020 که با اقدام به موقع خود باعث نجات جان کریستین اریکسن، هم تیمی‌اش در تیم ملی دانمارک، شده بود واکنش نشان داده است.

کیائر یکی از کسانی بود که در صحنه ایست قلبی این بازیکن اینتر در نزدیکی او قرار داشت و با انجام اقدامات لازم پیش از حضور تیم پزشکی توانست در بهبود شرایط او نقش بسزایی را ایفا کند.

در متن منتشر شده از سوی باشگاه اینتر در شبکه‌های اجتماعی آمده:« یک قهرمان تنها با نحوه فوتبال بازی کردنش شناخته نمی‌شود. زود برگرد سیمون، ما در سن سیرو منتظرت هستیم تا تو را آنطور که شایسته هستی تشویق کنیم.»

میلان و اینتر در حال حاضر با 34 و 35 امتیاز در کورس قهرمانی سری A قرار دارند و سعی می‌کنند جای ناپولی 36 امتیازی را در صدر جدول این لیگ از آن خود کنند.

دیدگاه‌ها