کد خبر : 1796011 | 13 آذر 1400 ساعت 17:15 | 18.2K بازدید | 1 دیدگاه

اشرف حکیمی:

شاید باورنکنید ولی سطح لیگ فرانسه بالاست

ستاره مراکشی پی اس جی اصرار دارد که کیفیت فوتبال فرانسه بالاتر از تصور است.

شاید باورنکنید ولی سطح لیگ فرانسه بالاست

به گزارش "ورزش سه"، پس از تنها یک فصل درخشان در لیگ ایتالیا و کسب عنوان قهرمانی با لباس اینتر، اشرف حکیمی برای ادامه دوران ورزشی خود راهی پاری سن ژرمن شد. اشرف حکیمی با 60 میلیون یورو به فرانسه رفت و اینتر نیز برای حل مشکلات مالی خود چاره ای جز فروش این مهره ارزشمند نداشت.

 

 

1620153

 

 

او دو فصل قرضی برای دورتموند بازی کرد و در بازگشت به رئال قصد ماندن داشت ولی پاندمی کرونا و مشکلات اقتصادی رئال مانع شد و او با 45 میلیون یورو به اینتر پیوست و اکنون نیز در ترکیب پی اس جی یک ستاره درخشان است.

 

 

1646776

 

 

برخی معتقدند انتقال او به لیگ فرانسه تصمیم اشتباهی بود چرا که سطح لیگ ایتالیا و اسپانیا بسیار بالاتر از لوشامپیوناست ولی ستاره مراکشی عقیده ای دیگر دارد.

او در این رابطه به آاس گفت:« برابر تیم ملی فرانسه بازی کرده ام و بازی های لیگ این کشور را نیز قبلا تماشا می کردم. شاید باور نکنید ولی سطح کیفی لیگ فرانسه بسیار بالاست. بازی های دشوار زیادی داریم و در ورزشگاه های این کشور نیز جو هواداری خاصی وجود دارد و همیشه کار برای رقبا را دشوار می کنند.

در لیگ فرانسه بازیکنان بزرگ و خوب زیادی حاضر هستند و هر بازی دشواری های خودش را دارد. هیچ تیمی از پیش بازنده نیست و بازی های پربرخورد و سنگینی را شاهد هستیم. مدافعان حریف اغلب فیزیکی و خشن هستند و حتی خودم هم تصور نمی کردم سطح بازی های اینچنین بالا باشد. تا در این لیگ بازی نکنید نمی توانید به خوبی حرف هایم را درک کنید. باید بگویم که اینجا یک لیگ بسیار بسیار سخت را داریم و باید همیشه 100 درصد آماده باشید.»

 

 

 

دیدگاه‌ها