کد خبر : 1796013 | 13 آذر 1400 ساعت 15:45 | 22.8K بازدید | 5 دیدگاه

خداحافظ منچستر

جسی لینگارد، اولین خرید بزرگ مالکان جدید نیوکاسل

مهاجم منچستریونایتد که چیزی به اتمام قراردادش نمانده، مورد توجه نیوکاسل قرار گرفته و می تواند اولین خرید بزرگ مالکان جدید لقب بگیرد.

جسی لینگارد، اولین خرید بزرگ مالکان جدید نیوکاسل

به گزارش "ورزش سه"، نیوکاسل دو ماه پیش در اختیار یک کنسرسیوم سعودی با ریاست بن سلمان ولیعهد عربستان قرار گرفت و اکنون با مالکان جدید خود قصد عرض اندام در فوتبال انگلیس را دارد. استیو بروس سرمربی کلاغ ها نخستین قربانی بود و ادی هاو جانشین او شد ولی روند نتیجه گیری ها همچنان منفی است و پس از 14 بازی، نیوکاسل هنوز نتوانسته پیروز شود و در قعر جدول قرار دارد. با این حال بسیاری معتقدند نیوکاسل اوج خواهد گرفت و خود را از سقوط نجات می دهد.

 

 

1645950

 

 

نیوکاسل قصد دارد در انتقالات زمستانی 4 یا 5 بازیکن جدید جذب کند و طبق ادعای تلگراف، جسی لینگارد ستاره منچستریونایتد گزینه اصلی محسوب می شود.

از قرارداد لینگارد با یونایتد کمتر از یک سال باقیمانده و قصد جدایی دارد. رقم انتقال او در ژانویه بالا نخواهد بود ولی نیوکاسلی ها حاضرند به او بالاترین دستمزد ممکن را پرداخت کنند و لینگارد تبدیل به بازیکن شماره یک این باشگاه شود. لینگارد نیم فصل دوم فصل قبل را قرضی در وستهام بازی کرد و بسیار نیز درخشان ظاهر شد. 

نیوکاسل مذاکرات ابتدایی با بازیکن و مدیر برنامه هایش را نیز شروع کرده و باید دید به چه نتیجه ای خواهد رسید.

 

 

1649282

 

دیدگاه‌ها