کد خبر : 1796057 | 13 آذر 1400 ساعت 18:28 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

هر بازی سه چهار بازیکن را نداریم؛

کمالوند: هیچ اعتراضی به داور نداشتیم

سرمربی نفت مسجد سلیمان معتقد است که تیمش رفته رفته بهتر می شود.

کمالوند: هیچ اعتراضی به داور نداشتیم

به گزارش ورزش سه، تیم نفت مسجد سلیمان در بازی امروز خود مقابل هوادار به نتیجه مساوی بدون گل رضایت داد. فراز کمالوند سرمربی نفت در نشست خبری پس از این بازی گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم و مسابقه دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول ما بهتر و پرفشار ظاهر شدیم و در نیمه دوم هم آنها خوب بودند.

 

او با اشاره به روند آماده سازی تیمش ادامه: همه می دانند که ما وقت کافی برای آماده سازی نداشتیم و به همین علت در هر بازی سه چهار بازیکنمان را نداریم. با وجود این اما هفته به هفته در حال بهتر شدن هستیم. همه قبل مقابل پرسپولیس هم خوب بازی کردیم و در بازی امروز هم می دانستیم از بازی چه می خواهیم.

 

سرمربی نفت مسجد سلیمان در مورد وضعیت ورزشگاه انقلاب کرج که بازی امروز در آن برگزار شد گفت: من اینجا کار کردم و زمین را می شناسم و می دانم که نسبتا کیفیت خوبی دارد. ولی نمی دانم چرا به وضعیت ظاهری ورزشگاه توجهی نمی کنند؛ تمام میز و صندلی ها از بین رفته است. این ورزشگاه در شهر است که مردم ورزش دوستی دارد و زمین هم اگر رسیدگی بیشتری به آن شود شریط بهتری خواهد داشت.

 

کمالوند در واکنش به سوالی در مورد اعتراض دو نیمکت به داور ضمن تکذیب چنین موضوعی گفت: ما اصلا هیچ اعتراضی به داور نداشتیم. عرب براقی قضاوت خوبی داشت و اگر منصفانه نگاه کنیم قضاوت داوران در دو بازی اخیر ما عالی بوده است. از دو داوری قبل تر اما اصلا راضی نبودیم.

دیدگاه‌ها