کد خبر : 1796059 | 13 آذر 1400 ساعت 18:33 | 31.3K بازدید | 1 دیدگاه

چلسی، قربانی جدید تیم مویس

این شما و این غول کش لیگ برتر انگلیس (عکس)

وستهام موفق شد در یک بازی فوق العاده زیبا چلسی را شکست دهد.

این شما و این غول کش لیگ برتر انگلیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در دسامبر 2019 بود که دیوید مویس هدایت وستهام را برعهده گرفت. در ابتدا هواداران تیم لندنی خیلی به حضور این سرمربی اسکاتلندی روی نیمکت تیم شان خوشبین نبودند اما مویس رفته رفته توانست نتایج فوق العاده ای با این تیم کسب کند و قابلیت‌های خود را نشان دهد.

 

وستهام که فصل گذشته حتی تا مقطعی در بین چهار تیم بالای جدول لیگ برتر انگلیس نیز حضور داشت نهایتاً فصل را با رتبه ششمی به پایان رساند تا شاگردان دیوید مویس بالاتر از دو تیم بزرگ تاتنهام و آرسنال جواز حضور در رقابت‌های لیگ اروپا را کسب کرده باشند.

 

اما وستهام در این فصل نیز نتایج فوق العاده ای کسب کرده است. وستهام در حالی امروز از سری مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف چلسی رفت که پیش از این بازی در رده چهارم قرار داشت.

 

تیم لندنی امروز توانست نمایش خیره کننده ای را از خود ارائه دهد و نهایتاً با نتیجه 3-2 حریف خود را شکست داد. چلسی در این بازی دو بار از حریف خود پیش افتاد اما نهایتاً وستهام نه تنها کار را به تساوی کشاند بلکه در لحظات پایانی بازی گل پیروزی بخش را هم به ثمر رساند.

 

حالا با توجه به پیروزی امروز وستهام برابر چلسی می‌توان از آنها به عنوان غول کش جدید لیگ برتر انگلیس نام برد. در واقع شاگردان دیوید مویس اکنون در لیگ برتر چلسی، لیورپول و تاتنهام را شکست داده‌اند. آنها همچنین پیش از این دو تیم شهر منچستر یعنی سیتی و یونایتد را هم از جام اتحادیه حذف کرده بودند تا این لقب برازنده شان باشد.

 

 

1670663

 

1670660

 

1670661

 

1670656

 

1670657

دیدگاه‌ها