کد خبر : 1796071 | 13 آذر 1400 ساعت 19:11 | 11.1K بازدید | 5 دیدگاه

صدای توخل درآمد؛ خیلی راحت گل می خوریم

توماس توخل، سرمربی چلسی، می‌گوید تیمش با انجام چنین اشتباهاتی نمی‌تواند در مسابقات مهم به پیروزی برسد.

صدای توخل درآمد؛ خیلی راحت گل می خوریم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که به عنوان صدرنشین پا به دیدار امروز برابر وستهام در هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس گذاشته بود، نهایتاً در یک بازی زیبا و تماشایی با نتیجه 3-2 از حریف خود شکست خورد. این باخت در حالی برای شاگردان توماس توخل رقم خورد که آنها دو بار از حریف خود پیش افتاده بودند اما نهایتاً در حفظ برتری شان ناکام ماندند.

 

 

1670697

 

 

حالا با توجه به این شکست دو تیم منچستر سیتی و لیورپول می توانند جای چلسی را در صدر جدول رقابت های لیگ برتر انگلیس بگیرند. توماس توخل بعد از این شکست آبی ها گفت: "فکر نمی‌کنم که بازی بدی انجام داده باشیم. بازی خوبی بود. بازی کردن در اینجا سخت است.  اشتباهات فردی زیادی داشتیم، در مقابل منچستریونایتد و واتفورد هم همینطور بود. ما قبلا در مورد این مسئله صحبت کرده بودیم اما کمکی به ما نکرد. فکر نمی‌کنم بهترین تصمیم باشد که ما توپ را به عقب پاس دهیم.

 

ما در منطقه دفاعی نیز سختی زیادی کشیدیم و فکر می‌کنم که یک پاس وحشتناک رو به عقب هم دادیم. شما نمی توانید چنین کاری را در سطح بالا انجام دهید. هر باختی مثل یک دست انداز در جاده است اما ما را از خواستن چیزهای بیشتر باز نمی دارد. ما باید دقیق تر و باثبات تر بازی کنیم. من فکر می‌کنم عملکردی که ما ارائه دادیم برای بردن یک بازی کافی است اما در عین حال گل های ساده‌ای دریافت می کنیم. در سه بازی یعنی مقابل یونایتد، واتفورد و امروز این کار را انجام دادیم. اگر این کار را در چنین سطحی انجام دهید نمی توانید نتیجه دلخواه را بگیرید."

 

 

1670699

 

 

عملکرد نا امید کننده ادوارد مندی: "او دوران سختی را پشت سر می‌گذارد. باید گفت که روی گل اول تصمیم گیری او در سطح بالایی نبود. ما اصلا قصد سرزنش کسی را نداریم اما باید به این نکته هم اشاره کنیم که در حال حاضر اشتباهات زیادی انجام می دهیم."

دیدگاه‌ها