کد خبر : 1796073 | 13 آذر 1400 ساعت 19:14 | 47.3K بازدید | 4 دیدگاه

خرید اشتباهی؛ ستاره گران‌قیمت چلسی در راه جدایی

چلسی امروز با نتیجه 2-3 مغلوب وستهام شد و تیمو ورنر فرصتی برای عرض اندام در این دیدار پیدا نکرد.

خرید اشتباهی؛ ستاره گران‌قیمت چلسی در راه جدایی

به گزارش "ورزش سه"، برخی تصور می کردند با ورود توماس توخل به رختکن چلسی شرایط برای تیمو ورنر تغییر پیدا کند، اما حضور یک سرمربی هموطن روی نیمکت این باشگاه نیز تفاوت در حال و روز تیمو ورنر ایجاد نکرد و او همچنان بازیکنی بدون تاثیر در شرایط این باشگاه است. چلسی امروز در دیداری مهیج مقابل رقیب همشهری خود وستهام مغلوب شد و تیمو ورنر در این دیدار حتی یک دقیقه هم برای حضور در زمین فرصت پیدا نکرد.

 

1663240

 

تیمو ورنر این فصل تنها 82 دقیقه در هفت بازی اخیر لیگ بازی کرده و به نظر می رسد جایی در تفکرات توماس توخل ندارد. این مهاجم آلمانی تاکنون در فصل جاری در 471 دقیقه بازی های لیگ برتر فقط یک گل زده و یک پاس گل داده که میانگین هر 235 دقیقه را برای او به ثبت رسانده است.

نباید فراموش کرد خرید تیمو ورنر برای چلسی که 47.5 میلیون پوند هزینه داشت و او 34 گل در تمام رقابت ها در فصل آخر حضور خود در آلمان و پیش از انتقال به لندن به ثمر رسانده بود. از هفته‌های اخیر اخباری در مورد ابراز تمایل تیم‌هایی مانند بایرن مونیخ، دورتموند و همچنین منچستریونایتد تحت هدایت رالف رانگنیک شنیده شده است. با ادامه این روند، بعید است فصل بعد هم شاهد حضور تیمو ورنر در رختکن چلسی باشیم و احتمال جدایی او از این باشگاه هر هفته بیشتر می شود.

دیدگاه‌ها