کد خبر : 1796094 | 13 آذر 1400 ساعت 18:39 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

تیکدری از چه مسابقه‌ای آغاز کرد؛

دبل خرید خبرساز قلعه‌نویی مقابل سپاهان (عکس)

مهدی تیکدری نمایش خیره کننده ای مقابل سپاهان ارائه داد و وقتی در دقیقه 69 زمین مسابقه را ترک کرد، دو گل ارزشمند برای تیمش به ثمر رسانده بود.

دبل خرید خبرساز قلعه‌نویی مقابل سپاهان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علی رغم اینکه امروز تمام نگاه‌ها به دربی 97 است که دقایق ابتدایی اش را در ورزشگاه آزادی پشت سر می‌گذاریم، اما مسابقه بسیار مهم دیگری میان دو تیم منسجم لیگ برتر در ورزشگاه قاسم سلیمانی سیرجان در حال برگزاری است و تا دقیقه 65 شاهد نتیجه عجیبی در این مسابقه بوده‌ایم.


این مسابقه با گل زودهنگام آرمین سهرابیان آغاز شد و گل گهری ها که پس از ماه‌ها سرمربی خودشان را روی نیمکت می‌بینند، موفق شدند از حریف قدرتمندشان پیش بیفتند. در پایان نیمه اول فرصت وجود داشت که بازی به تساوی کشیده شود، اما ضربه پنالتی شهریار مغانلو با واکنش بسیار خوب محسن فروزان که دوباره به ترکیب اصلی بازگشته است، به جایی نرسید تا مهدی تیکدری روی یک رفت و برگشت با یک ضربه روی پا محکم دروازه کریستوفر را که تا پیش از این تنها یک مرتبه طی هفت مسابقه گل خورده بود، برای دومین مرتبه در سیرجان باز کند.

 

1670737


دو تیم با همین نتیجه به رختکن رفتند، اما در شرایطی که سپاهانی ها با تمام وجود برای جبران دو گل خورده تلاش می کردند باز هم تیکدری در موقعیت گلزنی قرار گرفت و اینبار با نفوذی که از پشت خط دفاعی جا مانده سپاهان داشت، با ضربه دقیق به گوشه دروازه برای سومین مرتبه دروازه سپاهان را باز کرد تا طلایی پوشان اصفهانی پس از شکست در دربی، در آستانه تجربه دومین شکست فصل قرار داشته باشند.

 

1670738


تیکدری البته در دقیقه 69 با صلاحدید امیرقلعه نویی و در شرایطی که لنگ لنگان بازی را ترک کرد، جای خود را به مرتضی تبریزی داد تا فرصت هت‌تریک نداشته باشد، اما سرانجام این بازیکن که پس از پیوستن به گل گهر شایعات زیادی در موردش منتشر شده بود، گلزنی کرد و نه تنها یک گل که موفق به ثبت 2 گل در یکی از مهم ترین مسابقات فصل شد تا ارزش خود را بیشتر از گذشته به رخ بکشد.

 

1670739


سپاهانی ها پس از گل دوم تیکدری با ضربه اسماعیلی فر که به گل دوم گل گهر شباهت زیادی داشت، به گل اول رسیدند و بازی در حالی به دقیقه 73 رسیده که با نتیجه 3 بر 1 به سود شاگردان امیرقلعه نویی ادامه دارد.

دیدگاه‌ها