کد خبر : 1796102 | 13 آذر 1400 ساعت 19:55 | 7.1K بازدید | 1 دیدگاه

آلگری: شوچنکو با وجود جوانی مربی خوبی است

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، پیش از دیدار برابر جنوا از سرمربی این تیم تمجید کرد.

آلگری: شوچنکو با وجود جوانی مربی خوبی است

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس بعد از دو شکست که مقابل چلسی و آتالانتا تجربه کرد، برابر سالرنیتانا به پیروزی دست یافت تا شرایط برای شاگردان مکس آلگری کمی بهتر شود. بیانکونری فردا شب نیز به مصاف جنوا خواهد رفت که وضعیت چندان خوبی را با آندری شوچنکو تجربه نمی‌کند و قطعاً یووه با انگیزه پیروزی پا به مسابقه خواهد گذاشت.

 

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، در نشست خبری پیش از دیدار برابر جنوا گفت: " ما باید دوباره در خانه پیروز شویم. پیش از این سه بازی را باخته‌ایم که آخرین آنها مقابل آتالانتا بود. جنوا در چهار بازی آخر خود سه شکست و یک تساوی داشته است. اگرچه شوچنکو جوان است اما او مربی خوبی به حساب می‌آید."

 

 

1670749

 

 

وضعیت بازیکنان مصدوم یوونتوس: " لوکا پلگرینی باید بتواند مانند دژان کولوسفسکی و مانوئل لوکاتلی بازی کند. من فردا صبح در مورد بقیه تصمیم خواهم گرفت. ما برابر سالرنیتانا بازی خوبی انجام دادیم و برخی بازیکنان باید استراحت کنند. سپس باید چهارشنبه در لیگ قهرمانان اروپا به میدان برویم بنابراین بعضی بازیکنان که بیشتر بازی کرده اند نیاز به استراحت دارند."

 

حواشی به وجود آمده پیرامون حسابرسی مالی مدیران باشگاه یوونتوس: " آرامش در تیم وجود دارد و ما حالا باید بازی ها را ببریم. در مورد بقیه مسائل حرفی برای گفتن ندارم. باشگاه قبلا در این باره صحبت کرده و متخصصانی هستند که در این مورد حرف بزنند."

 

 

1670748

دیدگاه‌ها