کد خبر : 1796123 | 13 آذر 1400 ساعت 21:11 | 22.7K بازدید | 5 دیدگاه

کلوپ: در تیم دیگری بودم اوریگی را جذب می‌کردم

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول دیوک اوریگی را مهاجمی بزرگ خطاب کرد.

کلوپ: در تیم دیگری بودم اوریگی را جذب می‌کردم

به گزارش "ورزش سه"، دیوک اوریگی در سال های اخیر ذخیره طلایی لیورپول بوده و امروز نیز این بازیکن در دقیقه 94 تک گل برتری بخش مرسی سایدی ها در مقابل ولورهمپتون را به ثمر رساند. یورگن کلوپ، سرمربی باتجربه لیورپول به تمجید از دیوک اوریگی پرداخته و مدعی شد اگر در تیم دیگری کار می کرد، برای جذب این مهاجم گلزن اقدام می کرد.

 

یورگن کلوپ گفت: "امروز واقعا برای ما روز بزرگی بود. ما موقعیت های زیادی را از دست دادیم و مجبور شدیم در مقابل ضد حملات ولوز که خیلی هم سریع بودند از دروازه خود دفاع کنیم. در این شرایط سخت، من از سبک بازی لیورپول رضایت دارم. مثل روزهای درخشان گذشته بازی کردیم و من فکر می کنم ما از روی خوش شانسی به پیروزی دست یافتیم.

 

1669930

 

تازه هفته پانزدهم این فصل لیگ برتر هستیم و این بدان معناست که ما حتی به نیمه راه هم نرسیده ایم. بردهای پرگل در 25 هفته در سال بعید است. ما باید به روش های مختلف برنده شویم. همه ما بازی های ولورهمپتون را در این فصل دیده ایم، اما پرسینگ فوق العاده بود و ما موقعیت های برای گلزنی داشتیم.

 

دیووک اوریگی یک بازیکن افسانه ای و فوق العاده بوده و ویژگی های بسیار خوبی در بازی خود دارد. قدرت تمام کنندگی اوریگی باورنکردنی است. این بازیکن همین حالا نیز کارهای بزرگی برای لیورپول انجام داده و نام او در کتاب تاریخ این باشگاه ثبت خواهد شد. من اگر در باشگاه دیگری کار می کردم نیز به سراغ اوریگی می رفتم. او یک مهاجم واقعی است، اوریگی برای مدت طولانی در لیورپول حضور داشته و تعدادی از مهم ترین گل های تاریخ این باشگاه را به ثمر رسانده است. بنابراین من از کار کردن با این بازیکن بسیار خوشحالم."

دیدگاه‌ها